مجله سیم کارت

طرح ویژه یلدا دانا پلاس

0 124

اپراتور ایرانسل اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران است که این اپراتور بزرگ پلتفرم آموزش آنلاین دانا پلاس را ارائه داده است و پلتفرم آموزش آنلاین دانا پلاس با نزدیک شدن شب یلدا طرح ویژه ای را برای مشترکان جدید خود در نظر گرفته است .
دانا پلاس ایرانسل :
دانا پلاس یک پلتفرم آنلاین برای برگزاری کلاس های آنلاین می باشد که سعی می کند کلیه نیاز های آموزش آنلاین را به خصوص در دوران شیوع ویروس کرونا تامین کند . مشترکان جدید دانا پلاس می توانند از طرح ویژه یلدا این پلتفرم استفاده کنند و می توانند با خرید اشتراک این پلتفرم در قرعه کشی 10 جایزه 3 میلیون تومانی شرکت کنند . دانا پلاس ایرانسل (MTN irancell ) همان طور که به آن اشاره کردیم یک پلتفرم برای آموزش های آنلاین می باشد و مهر ماه 1399 این پلتفرم افتتاح شد که این پلتفرم توسط ایرانسل اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران است .
مهلت فعال سازی :
پلتفرم دانا پلاس حالا برای مشترکین جدید خود طرح ویژه یلدایی در نظر گرفته است و مشترکین جدید برای شرکت در این طرح فقط تا پایان آذر ماه 1400 فرصت دارند و باید تا پایان آذر ماه 1400 برای شرکت در قرعه کشی ویژه یلدا اقدام کنند .
یلدا دانا پلاس
آخرین مهلت شرکت در قرعه کشی یلدا ایرانسل تا پایان آذر ماه 1400 هم زمان با شب یلدا می باشد و مشترکان جدید  دانا پلاس که از ابتدا آذر ماه 1400 از این پلتفرم اشتراک خریده باشند در این قرعه کشی شرکت داده می شوند .
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت جدید دکتر عیسی زارع پور 9 آذر ماه 1400 از ساختمان مرکزی “ایرانسل” سر زده بازدید کرد و در این بازدید با معلمان و دانش آموزان گفت و گو کرد و از آن ها در خصوص پلتفرم دانا پلاس سوال کرد که معلم و دانش آموزان این کلاس رضایت خود را از این پلتفرم ابراز کردند .
پلتفرم دانا پلاس با هدف تسهیل در استفاده از سامانه های مدیریت آموزشی و بسترری برای برگزاری کلاس های آنلاین ارائه شده است و با استفاده از این پلتفرم می توان کلاس آموزشی خود را بر بستر آن قرار داد و هم چنین مراکز آموزشی می توانند سامانه مدیریت آموزشی خود را که شامل اطلاعات آموزشی دانش آموزان و آزمون های برگزار شده و .. را به پلتفرم دانا پلاس متصل کنند . هم چنین می توانند در دانا پلاس لوگو و فایل های شخصی را جایگزین دانا پلاس کرد یعنی می توان نام و لوگو موسسه را جایگزین اطلاعات موجود در دانا پلاس کرد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.