مجله سیم کارت

طرح پیشنهاد روز، پیشنهاد شگفت انگیز شاتل موبایل

0 28

 طرح پیشنهاد روز، پیشنهاد شگفت انگیز شاتل موبایل

شاتل موبایل یکی دیگر از اپراتورهای نوین در عصر ارتباطات می باشد که توانسته است در مدت کوتاه فعالیت خود سیل عظیمی از کاربران را به خود اختصاص دهد.این اپراتور امروز اعلام کرده است که قصد دارد پیشنهاد شگفت انگیز  خود را به مشترکین سیم‌کارت‌های روزانه ارائه نماید.

در واقع به گزارش روابط عمومی سیم کارت شاتل موبایل، این اپراتور نسل جدید تلفن همراه با پوشش سراسری 3G و 4G، و همچنین با هدف خلق تجربه ای لذت بخش و نوین و با درنظر گرفتن رویکرد کاهش هزینه های مشترکین، اقدام به عرضه بسته های تخفیف دار اینترنت، مکالمه، پیامک و ترکیبی به صورت روزانه نموده است.این اپراتور نام طرح خود را با عنوان «پیشنهاد روز» مطرح نموده است.در واقع یکی از علت های تمایل افراد به خرید سیم کارت شاتل موبایل ارائه  ی بسته های متنوع و مقرون به صرفه می باشد که موجب بالا رفتن فروش خط این اپراتور گردیده است.

لازم به ذکر است که بسته های ارائه شده در «پیشنهاد روز»، بصورت بسته های روزانه، هفتگی و ماهانه بوده و دارتی تنوع می باشند. همچنین این طرح به صورت تصادفی در هر روز ارائه شده و تا 50 درصد تخفیف را برای مشترکین سیم کارت های این اپراتور به ارمغان خواهد آورد.

در حقیقت به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، این اپراتور اعلام کرده است که تمامی کاربران نسل جدید این اپراتور می توانند ،طرح  «پیشنهاد روز» شاتل موبایل به طور روزانه را از طریق زیر فعال نمایند:

 از طریق شماره گیری کد دستوری #3*1*

از طریق سیم کارت های شاتل موبایل

و همچنین با مراجعه به سیستم کنترل حساب اینترنتی به نشانی شاتل موبایل

در نتیجه کاربران قادر خواهند بود طرح موردنظر را از طریق روشهای بالا، مشاهده نموده و درصورت ضرورت اقدام به خرید ان نمایند.

از اینرو تمامی مشترکین می توانند به راحتی این بسته های مبتنی بر پیشنهاد روزانه را روی خط شاتل خود فعال نمایند.

در انتها شایان ذکر است که تمامی متقاضیان اپراتور سیم کارت شاتل موبایل برای کسب اطلاعات بیشتر، انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت شاتل موبایل با پوشش سراسری 3G و 4G و پیش‌شماره 0998 و کد یک، می‌توانند به وب‌سایت شاتل موبایل مراجعه نمایند و یا از طریق شماره های ذکر شده این اپراتور به صورت 24 ساعته با کارشناسان پشتیبانی شاتل موبایل در تماس باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.