مجله سیم کارت

طریقه انتقال اعتبار در سیم کارت های رایتل

0 46

طریقه انتقال اعتبار در سیم کارت های رایتل

همواره تمامی اپراتورها در حال ارائه کدهایی به کاربران خود برای سهولت یافتن کارهایشان هستند. امروز قصد داریم درباره انتقال اعتبار سیم کارت رایتل صحبت نمائیم . پیشنهاد می کنیم با ما همراه باشید.


انتقال اعتبار بین سیم کارت‌های رایتل
سرویس انتقال اعتبار برای تمامی مشترکین اعتباری و دیتای رایتل قابل اجرا می باشد. بواسطه این قابلیت کاربران رایتل قادر خواهند بود تا از سیم‌کارت خود به سایر مشترکین رایتل (اعتباری و دیتا) اعتبار ریالی انتقال دهند. در حال حاضر این سرویس برای مشترکین اعتباری و دیتا قابل اجرا می باشد و به زودی برای مشترکین دایمی هم راه اندازی و اجرا خواهد شد.

ویژگی هایی که انتقال اعتبار دارد به شرح زیر می باشد:

اعتبار منتقل شده بلافاصله قابل استفاده می باشد

انتقال اعتبار به یک مشترک رایتلی امکان پذیر است

گزارش‌گیری از انتقال‌های صورت گرفته قابل اجرا می باشد.

گزارش‌گیری از اعتبار باقیمانده امکان پذیر می باشد.

فعالسازی و غیر فعالسازی سرویس وجود دارد.

نحوه کارکرد

برای فعال‌سازی سرویس انتقال اعتبار برای اولین بار، ابتدا باید  کد دستوری #133* را شماره‌گیری نمائید و بعد از آن بر روی کلید برقراری تماس کلیک نمایید. در این مرحله سرویس شما فعال می شود.از اینرو پس از فعال‌سازی، با اولین درخواست، از شما خواسته می شود که رمز خود را تعیین کنید. پس از انتخاب رمز می توانید از تمامی قابلیت های سرویس "انتقال اعتبار" استفاده نمایید.

رمز انتخابی برای قابلیت انتقال باید چهار رقمی بوده و شرطی که برای انتخاب رمز وجود دارد اینست که به هیچ عنوان نباید از ارقام تکراری مانند 1111 و یا از ارقام متوالی مثل 1234 استفاده نمائید.

محدوده اعتبار قابل انتقال توسط این سرویس به شرح زیر است:

اعتبار قابل انتقال در هر تراکنش: 10,000 تا 100,000ریال می باشد

حداکثر اعتبار قابل انتقال در روز: 1,000,000 ریال می باشد.

در نظر داشته باشید که مشترک پس از انتقال اعتبار ،باید حداقل 5,000 ریال اعتبار باقیمانده برای خود داشته باشد. این مبلغ از آن جهت که فرستنده بتواند قادر به برقراری تماس پس از انتقال اعتبار باشد درنظر گرفته شده است.

در نهایت لازم به ذکر است که هزینه انتقال اعتبار در هر تراکنش 500 ریال می باشد که از اعتبار مشترک انتقال دهنده اعتبار کسر خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.