مجله سیم کارت

ظاهر فوق العاده دسکتاپ اندروید Q در حالت پیش نمایش

0 13

همانطور که می دانید قبلا درباره "اندرویدQ" بصورت مفصل صحبت کردیم در این مقاله نیز قصد داریم بیانات خود را تکمیل تر نمائیم.

اندروید چندی پیش اولین نسخه ی خود را با نام اندرویدQ معرفی کرد و بعضی از قابلیتهایی که در نسخه DEX سامسونگ وجود دارد متعاقبا در "اندروید" جدید نیز دیده می شود. اندرویدQ دارای قابلیتهایی است که به مرور به آنها اشاره خواهیم کرد یکی از امکاناتی که در این اندروید وجود دارداینست که قادر است از حالت دسکتاپ پشتیبانی کند.در این میان نباید از این موضوع غافل شویم که هنوز قابلیتهای موجود در اندروید Q در نسخه‌های بتااندرویدQ وجود ندارد و امکانات این اندروید فعلا در حد ابتدایی می باشد.  

در بحبوحه ی این مباحث یکی از توسعه دهندگان با بهره گیری از گوشی اسنشال فون و استفاده از یک سیم جهت متصل کردن آن به یک مانیتور و همچنین  اتصال یک کیبورد بلوتوثی به همان گوشی موفق به عملی کردن برخی از قابلیتهای این اندروید کرد و توانست بصورت کاملا عملی آن را در ویدیویی در معرض نمایش قرار دهد.در واقع این توسعه دهنده توانسته است یک لانچر اختصاصی ایجاد نماید.با توجه به فیلم های پخش شده این نتیجه حاصل شده است که "دسکتاپ اندرویدQ" از ظاهر بسیار جذاب وهیجان انگیزی بهره مند است.

یکی از نکات مهمی که در این مورد مطرح می شود اینست که  فرد تا زمانی که از برنامه نویسی  اطلاعات و علمی نداشته باشد نمی تواند این قابلیت (لانچر اختصاصی) را برای گوشی خود فعال کند.چون همین قابلیت موجب زیباتر و منحصر بفرد شدن این مدل اندروید می شود و حالت بدون لانچر آن کاملا ساده و بدون هیجان می باشد و محیط طراحی قابل توجهی ندارد و کاربر تنها می تواند میانبر اپلیکیشن ها را به محیط دسکتاپ اضافه کند.

حال تلاش برای افزودن شکل و شمال جذاب برای حالت دسکتاپ اندروید همچنان ادادمه دارد و تصور به واقعیت پیوستن این قابلیت توسط اندروید Q همچنان وجود دارد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.