مجله سیم کارت

عدم مشاهده جک هدفون در گلکسی نوت10 پلاس

0 23

عدم مشاهده جک هدفون در گلکسی نوت10 پلاس

همانطور که در جریان هستید چند روز پیش رندر جدیدی از گوشی "گلکسی نوت 10 پلاس" منتشر شد که شواهد خبر از نزدیک شدن به پایان تاریخچه بلند جک هدفون توسط کمپانی کره ای "سامسونگ" می دهد.در واقع طبق رندرهای پخش شده توسط کمیسیون ارتباطات فدرال (fcc) از تمام زوایای گوشی گلکسی نوت 10 پلاس ،بغیر از اسلات قلم  S pen روزنه ای برای جک هدفون دیده نمی شود.

نکته ی جالبی که این میان وجود دارد با توجه به ادعاهای سامسونگ درباره بکارگیری از فناوری و "اینترنت 5G"، گوشی گلکسی نوت10 پلاس از این قابلیت بهره مند نخواهد شد.

عدم مشاهده جک هدفون در گلکسی نوت10 پلاس

با توجه به جزئیات مطرح شده از این گوشی احتمال می رود در پنل پشتی و زیر فلش حسگر عمق سه‌بعدی ToF قرار گرفته باشدکاربرد دوربین TOF برای ثبت تصاویر پرتره با کیفیت بالا می باشد.نمایشگر این گوشی سوپر امولد 6.7 اینچی می باشد که این افزایش اندازه نمایشگر بخاطر تلاش سامسونگ جهت کاهش حاشیه‌های بالایی و کناری گوشی می باشد.

چیدمان دوربین این گوشی کاملا متفاوت با "گلکسی اس10" و بصورت عمودی بوده و دارای سه دوربین با قابلیت های دوربین 12 مگاپیکسلی درکنار دوربین تله‌فوتو 12 مگاپیکسلی و فوق‌عریض 16 مگاپیکسلی  در نظر گرفته شده است.لازم است بدانید که چیدمان عمودی دوربین این گوشی در زیباتر شدن جلوه ی ظاهری آن بسیار موثر بوده است.

لازم به ذکر است که  کمپانی بزرگ سامسونگ در تاریخ هفتم اوت به‌صورت رسمی در رویداد Unpached  که قرار است در بروکلین نیویورک برگزار شود از گوشی گلکسی نوت 10  خود رونمایی خواهد کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.