مجله سیم کارت

عدم پشتیبانی ایفون از اپل پنسل و شارژ بیسیم

0 25

عدم پشتیبانی ایفون از اپل پنسل و شارژ بیسیم

با توجه به فراز و نشیب های مختلف درباره کمپانی اپل، بالاخره این کمپانی امشب از سه مدل گوشی خود رونمایی خواهد نمود.از اینرو ساعاتی قبل مینگ چی کو با انتشار  بیانیه ای ویژگی هایی از نسل جدید ایفون ها را مطرح نمود.درطی خبر جدید مشخص شد که محصولات ایفون از اپل پنسل و شارژ بیسیم پشتیبانی نخواهد کرد.

لازم به ذکر است که در خبرهای قبلی به وفور اشاره شده بود که پرچمداران "ایفون" مجهز به اپل پنسل و همچنین قابلیت شارژ بی سیم معکوس خواهند بود که ،مینگ چی کو ، این خبر را کذب اعلام نمود و آن را شایعه ای بیش ندانست.

مدل‌های 5.8 و 6.5 اینچی  ایفون 11 همراه با شارژر سریع 18 واتی و پورت USB-C عرضه می‌شوند.در واقع ایفون های جدید مجهز به  قابلیت شارژ بی‌سیم معکوس نخواهند بود.این قابلیت به دلیل مشکلات بهره وری روی گوشی های ایفون اعمال نشده است بگونه ای که خبرنگار خبرگزاری بلومبرگ نیز این مشکل را برای کمپانی "اپل" تائید کرده است.

عدم پشتیبانی ایفون از اپل پنسل و شارژ بیسیم

در واقع بواسطه شارژ بی‌سیم معکوس کاربران قادر خواهند بود، از پنل پشتی ایفون به‌عنوان پد شارژ برای دیگر گجت‌های مبتنی بر فناوری شارژ بی‌سیم Qi استفاده نمایند.

در نهایت لازم به ذکر است که ایفون های جدید،همانند مدلهای قبلی به بریدگی نمایشگر مجهز بوده و  تنها در ترکیب رنگبندی  با هم متفاوت خواهند بود.بنابراین می توان نتیجه گرفت که گوشی های "ایفون 11" بدلیل عدم نوآوری و خلاقیت و زیبایی، دارای میزان فروش پایینی خواهند بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.