مجله سیم کارت

عرضه اکسپریا2 در نمایشگاه IFA برلین

0 17

عرضه اکسپریا2 در نمایشگاه IFA برلین

کمپانی سونی همانند دیگر رقبای خودسعی دارد از گوشی جدید خود همزمان با برگزاری نمایشگاه IFA برلین ، رونمایی کرده و نسل جدید گوشی های خود را در این نمایشگاه معرفی نماید.

سونی با تمام نام آوازه ای که دارد اما به کندی قدم برمی دارد و همواره چند گامی عقبتر از رقبای خود و دیگر کمپانی ها به پیش می رود.بنابراین تصور می شود گوشی "اکسپریا 2" بسیار شبیه به "اکسپریا 1" باشد.زیرا با تمام این بیانات نمی توان انتظار تغییر شگفت انگیز از "سونی" داشت.

در همین راستا تصاویر مختلفی از این گوشی نیز منتشر شده است که جزئیاتی از این گوشی را مطرح می کند.ابعاد صفحه نمایشگر اکسپریا2 بزرگ می باشد زیرا سونی بر این عقیده است که کار کردن با گوشی هایی با نمایشگر بزرگ ، موجب راحتی بوده و از این طریق تماشای فیلم و کلیپ به سهولت و بهتر انجام می پذیرد.

عرضه اکسپریا2 در نمایشگاه IFA برلین

گوشی های اکسپریا 1 مجهز به تراشه اسنپدراگون 855 بودند و توقعات مبتنی بر اینست که این کمپانی در گوشی جدید خود یعنی اکسپریا 2 از قابلیت اسنپدراگون 855 پلاس ،استفاده کند یا همانند "وان پلاس" از نمایشگر مبتنی بر رفرش ریت بالاتر استفاده نماید، اما با توجه به سابقه ای که سونی در ارائه گوشی های خود دارد و عقب بودن این کمپانی از ترند روز ، تصور می شود این کمپانی همچنان به اسنپدراگون 855 قانع باشد.

تغییر که در اکسپریا 2 نسبت به نسل قبلی مشاهده می شود ،تغییر مکان دوربین ها از سمت راست به سمت چپ در پنل پشتی می باشد.بغیر از این مورد تمام گزینه های دیگر از جمله چینش دکمه‌ها و قرارگیری حسگر اثر انگشت در لبه سمت راست بدنه و همچنین موقعیت اسپیکر مکالمه دقیقا مانند نسل قبلی این گوشی خواهد بود.بنابراین نباید انتظار گوشی خاص و متفاوت را این کمپانی داشته باشیم.

با تمام این بیانات در چند روز آینده و در نمایشگاه IFA برلین می توانیم با جزئیات دقیق تر و ریزتری از این گوشی آشنا شویم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.