مجله سیم کارت

عرضه ایرباد بیسیم با نام بادز ایر، کمپانی ریلمی

0 30

عرضه ایرباد بیسیم با نام بادز ایر، کمپانی ریلمی

ریلمی شرکت بزرگ چینی است که  در ساخت گوشی  های هوشمند سابقه درخشانی دارد.فعالیت های این کمپانی هر روز موجب هیجان بیشتری می شود.تا جایی که اخیرا مطلع شدیم این شرکت قصد دارد از بادز ایر، ایرباد بی‌سیم خود معرفی نماید.

مدیر عامل ریلمی هند ، مادهاو شث (Madhav Sheth)، اعلام کرده است که ریل‌می بادز ایر (Buds Air) با قابلیت شارژ بی‌سیم همراه خواهد بود. این کمپانی با انتشار تیزری در توییتر خود این ایرباد را تبلیغ نموده است.

در واقع طبق بیانات ذکر شده بادز ایر، ایرباد بی سیم این کمپانی قرار است در تاریخ 26 آذر ماه معرفی شود.

در همین راستا ویدئو کوتاهی از بادز ایر کمپانی ریل‌می  منتشر شد که نگاهی اجمالی به بادز ایر دارد.

 در ویدئو منتشر شده دستگاه ذکر شده با طراحی زیبا، کیفیت عالی و رنگ زرد نشان داده می‌شود. نسخه‌ی زرد رنگ فقط یکی از سه نوع رنگی خواهد بود که بادز ایر با آن وارد بازار خواهد شد. دو رنگ دیگر مشکی و سفید هستند.

همچنین ریل‌می بادز ایر مجهز به یک درایو تقویت‌کننده‌ی باس می باشد که دارای ابعاد  12 میلی‌متری برای تجربه‌ی صوتی عمیق خواهد بود. از اینرو طبق تیزرها و گزارش‌های اعلام شده، ایرفون‌ها به‌راحتی به دستگاه متصل خواهند شد. بنابراین برای این منظور کافیست کاربران جعبه را باز کرده و این ایرباد را با هر گوشی هوشمندی از طریق بلوتوث 5 وصل نمایند.

Our #realme fans got an exclusive sneak-peek at the all new #realmeBudsAir. And they absolutely love the design and feel of this #TrueWireless and #RealSeamlessaudio device. Check out the video and stay tuned for more exciting hands-on experience! pic.twitter.com/SmLS7FOVpi

— realme (@realmemobiles) 12 December 2019

در پایان لازم به ذکر است که همزمان با رونمایی ریل‌می در تاریخ 26 آذر، ایرفون بی‌سیم خود را همزمان با ایکس 2  کاربران ریلمی هندب معرفی خواهد نمود. ریل‌می ایکس 2 با پردازنده‌ی اسنپدراگون 730G عرضه خواهد شد.

 طبق شایعات، قیمت در نظر گرفته برای این ایرباد با قیمت 70 دلاری عرضه خواهد شد. جزئیات این گوشی در رویداد ارائه شده، معرفی خواهد شد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.