مجله سیم کارت

عرضه ایفون های ارزان قیمت در سال 2020

0 41

عرضه ایفون های ارزان قیمت در سال 2020

با توجه به رشد روز افزون کمپانی های گوشی سازی،  نام کمپانی های معروفی همچون ایفون و سامسونگ و هواوی به مراتب شنیده می شود.  به گونه ای که اخیرا کمپانی های جدیدی نیز پابه عرصه فعالیت نهاده اند. که در بین جدیدترین کمپانی ها، عنوان BBK بعنوان جدیدترین توسعه دهنده گوشی های هوشمند به گوش می رسد.
بنابراین با پیشرفت روز افزون کمپانی های گوشی سازی، رقابت نیز به مراتب بیشترشده است. از اینرو تمامی کمپانی سعی دارند با برتری نسبت به رقیب خود بازار را بدست گیرند.
در واقع یکی از معیارهای افراد مختلف برای خرید گوشی های هوشمند، قیمت و کیفیت آن می باشد. در همین راستا کمپانی ایفون دست بکار شده و سعی دارد تا گوشی های ارزان قیمتی را روانه بازار نماید.این کمپانی آمریکایی در تلاش هستند تا ایفون 9 را بعنوان جایگزینی برای ایفون SE در نظر بگیرد.  نکته جالب اینست که قیمت این مدل ایفون ها به مراتب پایینتر خواهد بود.  بنابراین کاربران برای پرداخت  گوشی ایفون موردنظر خود نیازی به صرف هزینه های هنگفت ندارند.

لازم به ذکر است که با توجه به شیوه ی نامگذاری گوشی های ایفون مانند ایفون 8 و ایفون ایکس،، تصور می شود "ایفون" جدید و ارزان قیمت "اپل" با عنوان ایفون 9 معرفی شود.
 
طبق گزارشات منتشر شده ایفون 9 دارای نمایشگر 4.7 اینچی ال سی دی خواهد بود و در آن از تراشه بیونیک جدید E13  استفاده می‌شود. همچنین برای کاهش هزینه‌ها در گوشی یادشده از دوربین‌های منفرد در عقب و جلوی گوشی نیز استفاده می‌شود.
با تمام بیانات ذکرشده، درحال حاضر قیمت گوشی های ایفون که قرار است در سال 2020 عرضه شوند، مشخص نشده است. اما عده ای بر این باور هستند که قیمت در نظر گرفته شده برای گوشی های ایفون جدید حدود 399 دلار برآورد شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.