مجله سیم کارت

عرضه دو مدل گوشی تاشو سامسونگ در سال جدید

0 453

سامسونگ همواره با تمام قدرت به پیش می رود و هر لحظه کاربران و طرفداران خود را سور پرایز می کند. این کمپانی تصمیم دارد هم زمان با معرفی گوشی گلکسی Z Flip و همچنین گوشی‌ های سری گلکسی اس 20، از یک مدل دیگر از گوشی تاشو سامسونگ خود نیز رونمایی کند. این کمپانی کره ای در نظر دارد “گلکسی فولد2” خود را بعنوان جانشین گلکسی فولد، معرفی کند.

در واقع این کمپانی در سال گذشته و با تلاش پی در پی خود موفق شد . از گوشی های تاشوی خود رونمایی کند. گوشی تاشو “سامسونگ” بعد از گذراندن فراز و نشسب های فراوان، در بازار عرضه شد . با کیفیت بسیار بالا مورد توجه افراد زیادی از تمام دنیا قرار رفت. در واقع غول کره ای با دست یافتن به تکنولوژی گوشی تاشو، در نظر دارد تا مجددا از گوشی تاشو سامسونگ دیگر خود نیز رونمایی کند.

گوشی تاشو سامسونگ

خبرهای اخیر حاکی از اینست که کمپانی سامسونگ بعد عرضه اولین محصول تاشوی خود با عنوان گلکسی فولد، تصمیم دارد . دو گوشی تاشو دیگر در همین سال معرفی کرده و روانه بازار کند. این دو محصول جدید با نام های گلکسی فولد2 و گلکسی Z Flip شناخته خواهند شد.

نکته ای که وجود دارد مربوط به طراحی و شکل ظاهری این دو محصول تاشو ی سامسونگ می باشد.در واقع طبق بیانات اعلامی گلکسی فولد 2 از نظر شکل ظاهری همانند سری قبل خود خواهد بود . بر خلاف گوشی گلکسی Z Flip، از ظرفیت تا می شود . این در حالی است که گوشی های گلکسی Z Flip همانند گوشی تاشو موتورولا ریزر ، و همچنین گوشی تاشو قدیمی، به صورت عمودی و از بالا به پایین تا می‌ شوند .

عرضه دو مدل گوشی تاشو سامسونگ در سال جدید

لازم به ذکر است که گوشی های در حالت باز شدن کامل به یک نمایشگر 8 اینچی تبدیل شوند. همچنین با توجه به گزارشات و شایعات در این باره ،‌ این گوشی تاشو سامسونگ مجهز به سنسوری به بزرگی 108 مگاپیکسلی خواهند بود . به عنوان دوربین اصلی ، در این مدل گوشی وظیفه عکاسی و فیلم‌ برداری را بر عهده خواهد داشت.

نکته دیگری که وجود دارد این است که شیشه‌ های فوق نازک در آن ها تعبیه که به عنوان لایه رویی نمایشگر گلکسی Z Flip مورد استفاده قرار می گیرند. همانطور که مس دانید یکی از خبرهای هیجان انگیز در رابطه با گوشی های تاشوی گلکسی فولد 2 ، امکان پشتیبانی این مدل گوشی ها از قلم می باشد. در واقع می توان اینگونه بیان کرد که گویا سامسونگ می‌خواهد یک گلکسی فولد مخصوص خانواده نوت و یک گلکسی فولد مخصوص خانواده S داشته باشد . هر سال آن‌ها را در کنار این محصولات روانه بازار نماید.

عرضه دو مدل گوشی تاشو سامسونگ در سال جدید

تراشه ی موجود در گوشی

تراشه ی موجود در گوشی های گلکسی فولد 2 ، اسنپدراگون 865 می باشد که به عنوان قلب تپنده این گوشی قلمداد می شود.  با این تراشه قدرتمند بی شک انتظار این را خواهیم داشت که گوشی فوق الذکر مجهز به فناوری 5G باشد . در حقیقت با توجه به Max Weinbach، از اعضای XDA Developers که خبرهای زیادی نیز در رابطه با سامسونگ و همچنین محصولات این شرکت منتشر می‌کند . این احتمال وکود دارد که گوشی گلکسی فولد 2 در سه ماه دوم سال 2020 معرفی شود.  زمان عرضه گوشی تاشو سامسونگ ماه آوریل تا ژوئن (حدودا از فروردین تا خرداد) قلمداد شده است . اما این زمان بصورت قطعی از سمت سامسونگ  اعلام نشده است.

شایان ذکر است که در حال حاضر اخباری درباره قیمت احتمالی این گوشی مطرح نشده است . اما تصورات حاکی از قیمت بالای این محصول می باشد. زیرا گوشی با کیفیتی همچون گلکسی بولد 2 ، به طبع با قیمتی بیشتر از نسل قبلی خود عرضه خواهد شد. با تمام موارد اعلامی ، باید تا زمان رونمایی و عرضه و یا خبر های جدید در این باره ، منتظر بمانیم. پیشنهاد می کنیم با سایت ما همراه باشید تا در اسرع وقت از جدیدترین اخبار روز تکنولوژی مطلع شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.