مجله سیم کارت

عرضه مودم روتر همراه اول

0 108

 همراه اول اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران از مودم های روتر خود رونمایی کرده است . مودم روتر همراه اول یک مودم رومیزی است و با سیم کارت همراه اول نسل چهارم قابل دسترسی است . مودم روتر همراه اول دارای 300 گیگا بایت حجم اینترنت اولیه است که کاربران با خرید این مودم می توانند به از آن بهره مند شوند .
مودم روتر همراه اول از طریق آداپتور روشن می شود و به همراه مودم یک سیم کارت همراه اول اعتباری به کاربر اهدا می شود و اهراز هویت "سیم کارت همراه اول" از طریق مامور پستی انجام می شود و 24 ساعت پس از این که مامور پست بسته را تحویل داد و اهراز هویت را انجام داد ، "سیم کارت همراه اول اعتباری" به صورت خودکار فعال خواهد شد .
همان طور که اشاره کردیم که مودم روتر همراه اول دارای 300 گیگا بایت اینترنت اولیه است که مشترک با قرار دادن سیم کارت همراه اول روی دستگاه مودم روتر فعال خواهد شد این بسته حداکثر 24 ساعت پس از فعال‌ سازی سیم کارت ، قرار دادن بر روی دستگاه و انجام تراکنش ( برقراری مکالمه ، ارسال پیامک و یا استفاده از دیتا ) فعال می شود و نکته دیگر این که جهت استفاده از بسته 300 گیگا بایت ، الزامی به استفاده از سیم کارت همراه اول اعتباری هدیه در جعبه مودم نمی‌ باشد و با قرار دادن هر سیم کارت همراه اول فعال در دستگاه بسته هدیه فعال می شود . یک بسته خوش آمد 1 گیگا بایت ، 100 دقیقه مکالمه و 40,000 ریال شارژ اولیه بلا فاصله پس از فعال سازی سیم کارت فعال می ‌شود که تا زمان فعال سازی بسته اینترنت باندل قابل استفاده می باشد .
مودم رومیزی همراه اول شامل دو سال گارانتی نیز می باشد که در صورت وقوع یکی از موارد اعلامم شده مودم از گارانتی خارج خواهد شد : مخدوش یا پاره شدن بر چسب پلمب مودم ، مخدوش شدن شماره سریال مودم ، ضربه خوردگی یا آب دیدگی مودم ، انجام هر گونه تعمیرات توسط افراد غیر مسئول ، ایرادات ناشی از نوسانات برق
مشترکینی که تمایل به خرید مودم روتر همراه اول دارند می توانند با مراجعه به وب سایت همراه اول نسبت به خرید مودم همراه اول اقدام کنند و قیمت این محصول 13900000 ریال است و تحویل کالا فوری و رایگان است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.