مجله سیم کارت

عرضه نسخه بتا اندروید بر روی گوشی های سامسونگ

0 37

عرضه نسخه بتا اندروید بر روی گوشی های سامسونگ

همانطور که می دانید، بعد از مدتها انتظار، بالاخره سامسونگ موفق شد نسخه اندروید جدید خود را برای پرچمداران سری گلکسی 10 خود عرضه نماید.

طبق اخبار بدست آمده، نسخه ارائه شده توسط "سامسونگ" با عنوان اندروید10 شناخته می شود که برای سری پرچمداران گلکسی 10 این شرکت و بصورت بتا قابل استفاده می باشند. این سیستم عامل قبلا با عنوان بتا شناخته شده بود که بعد از عرضه  عنوان اندروید10 مشخص و معرفی شد

حال سوالی که مطرح می شود اینست که منظور از قابل استفاده بودن باعنوان بتا چیست؟

منظور اینست که باید منتظر عرضه نسخه رسمی و اصلی اندروید 10 باشیم.  و البته شایان ذکر است که این نسخه بزودی عرضه خواهد شد.

خبر دیگر اینست که کاربرانی که در حال استفاده از گوشیهای خانواده گلکسی اس 10 هستند،  این امکان را دارند تا براحتی بتوانند نسخه بتا این سیستم عامل را  دانلود کنند.

در این میان ذکر این نکته حائز اهمیت است که اینگونه کاربران باید در نظر داشته باشند که این نسخه یعنی نسخه بتا ممکن است ایرادهای جزئی نیز داشته باشد که درنهایت این کار موجب خواهد شد تا این ایرادات جزئی هر چه سریعتر شناسایی شده و جهت رفع مشکل آنها اقدامات موردنظر انجام پذیرد.

در ابتدا این نسخه اندروید بر روی گوشی های گلکسی اس 10 در کشورهای مختلف از جمله آلمان، کره جنوبی و آمریکا  اعمال خواهند شد.  بعد از آن این احتمال وجود دارد که شاهد عرضه سیستم عامل فوق الذکر در کشورهای دیگر نیز باشیم.

عرضه نسخه بتا اندروید بر روی گوشی های سامسونگ

در انتها لیست کامل محصولاتی که از این قابلیت بهره مند هستند را بیان  خواهیم  نمود.  این محصولات شامل گلکسی اس 10، گلکسی اس 10 SE و گلکسی اس 10 پلاس می باشند.

پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر از اخبار روز اپراتورها و همچنین خبرهای روز تکنولوژی با ما همراه باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.