مجله سیم کارت

عرضه گوشی های آنر در آسیا و اروپا

0 174

آنر“که عمدتاً به شکل “HONOR” نوشته می‌شود یک زیربرند است که متعلق به شرکت خدمات ارتباطی و ارتباطات مخابراتی “هواوی” می‌باشد. این برند در حال حاضر در زمینه‌های تلفن همراه هوشمند و تبلت و فناوری های پوششی فعالیت می‌کند. برنامه‌ریزی‌ها برای تأسیس آنر به سال 2011 بازمی‌گردد؛ اما تأسیس رسمی این برند سال 2013 بود. گوشی های آنر هواوی از سال 2014 وارد بازار گوشی‌ هوشمند شدند. اولین رونمایی از گوشی هوشمند با برند آنر در سال 2014 اتفاق افتاد.سال 2019 سالی شیب دار با اتفاقات خوب و بد برای این کمپانی بوده است.این کمپانی به ساخت گوشی های میان رده شهرت فراوانی دارد.

گوشی های آنر هواوی

این کمپانی با ارائه ی گوشی های آنر20 و آنر20پرو پا در عرصه ی رقابتی بین گوشی های هوشمند گذاشت.گوشی ارائه توسط آنر با عنوان آنر 20 پرو دارای امکانات سخت افزاری بالایی بوده . و هم ردیف با پرچم داران کمپانی های دیگر می تواند وارد بازار رقابتی شود. پردازنده‌ی 7 نانومتری کایرین 980 هواوی، رم 8 گیگابایتی و دوربین‌های قدرتمند، بدون شک خواهد توانست این گوشی را به یکی از بهترین گوشی‌های بازار بدل کند.نکته ی مثبتی که در این مدل گوشی ها به وضوح است کیفیت خوب در برابر قیمت مناسب می باشد که می تواند بسیار حائز اهمیت باشد.قیمت برای این گوشی 400 پوند می باشد.

در واقع آنر بدون در نظر گرفتن تحریم های امریکا با پشتکار و قدرت بالا به کار خود ارائه می دهد و سعی دارد گوشی هوشمندی با قدرت و کیفیت بسیار بالا و همچنین طراحی زیبا عرضه نماید.این کمپانی توانست به این واقعیت دست یابد و در دو هفته اول عرضه آن موفق به فروش بیش از یک میلیون دستگاه در کشور چین گردید.حال در این میان خطر بزرگی که می تواند آنر را تهدید کند عدم حمایت گوگل وپشتیبانی آن از سیستم‌عامل و برنامه‌هایش می باشد.لازم به ذکر است که این گوشی هم اکنون در بازار کشورهای آلمان، فرانسه، انگلستان، روسیه و مالزی عرضه شده است.

با توجه به شرایط برای هواوی همه منتظر هستند تا ببینند آیا این محدودیت ها برروی گوشی آنر نیز اعمال می شود یا نه.پس در انتخاب این مدل گوشی ها بهتر است جانب احتیاط رعایت شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.