مجله سیم کارت

عرضه گوشی های هوشمندجدید نوکیا

0 20

"نوکیا" از برند های قدیمی در حوزه تلفن همراه است که و مدتی در عرضه تلفن های هوشمند ضعیف کار کرد ولی در حال حاضر در این بازار نوکیا نیز حرفی برای گفتن دارد و تازه سرپا شده است و در زمینه تنوع گوشی ها هوشمند از جایگاه خوبی برخورد دار است و انواع سلیقه ها را پاسخ گو است . واعلام شده است که نوکیا از لیست گوشی هایی که از اندروید 10 که در سال 2020 پشتیبانی می کند پرده برداشته است . گوشی های نوکیا 7.1 ، نوکیا 8.1 و نوکیا pureview  قبل از این به اندروید 10 بروز شده اند و قرار شده است گوشی های دیگر طی ماه های آینده این نسخه اندروید را دریافت کنند . که با شیوع کرونا برنامه تغییر کرده است و امکان دارد کمی دیرتر از آنچه اعلام شده است بروز رسانی اندروید 10 صورت پذیرد .

طبق شنیده های اخیر به نظر می رسد نوکیا قصد دارد از دو گوشی جدید خود طی ماه های آینده رونمایی کند این دو گوشی که  ، نوکیا 9.3 و نوکیا 7.3 هستند طبق شایعات در ماه آگوست یا سپتامبر معرفی شود .

طبق اخباری که قبلا نیز اعلام کرده بودیم هر دو گوشی معرفی شده از سوی نوکیا در حال آزمایش های اولیه هستند  که این فرآیند به خوبی در حال پیش رفتن نیز است .

در حال حاضر آخرین پرچم دار نوکیا موجود در بازار نوکیا 9pure view است که قابلیت ها وتوانایی های بالایی دارد ولی نتوانسته نظرات خیلی از کاربران را جلب کند و همین موضوع باعث می شود که نوکیا دقت خود را در عرضه گوشی های جدید خود بالا ببرد و کاملا هوشیارانه رفتار کند و باید گوشی های جدید نوکیا از همه لحاظ ویژگی های منحصر به فرد داشته باشد تا بتواند جایگزین مناسبی باشد و بتواند نظر کاربران را به خود جلب کند . البته ابن مدل نوکیا ( 9pure view) همانطور که اشاره کردیم گوشی با قابلیت ها و ویژگی های بسیار خوبی است و رونمایی و طراحی گوشی بهتر از این مدل برای نوکیا کار راحتی نخواهد بود و تقریبا پیشی گرفتن از این مدل "نوکیا" کار سخت و بعیدی به نظر می رسد .

و در اخر این نکته است که زمان دقیق عرضه آن به بازار هنوز مشخص نیست و نمی توان تاریخ و زمان دقیقی با توجه به این ویروس که کل دنیا را درگیر خود کرده است را مشخص کرد . و اگر شرایط به همین شکل ادامه یابد و به این صورت بماند تقریبا بعید است که در ماه های اعلام شده رونمایی شود .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.