مجله سیم کارت

علت مسدود شدن سیم کارت ایرانسل

0 3,443

اپراتور ایرانسل اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران است و این اپراتور بزرگ مشترکین زیادی دارد . همواره این اپراتور بزرگ برای مشترکین سیم کارت های خود خدمات متنوعی را ارائه کرده است . این اپراتور بزرگ به عنوان اولین اپراتور دیجیتال موفق کرده است تا کاربران زیادی را جذب کند . ما در این مقاله علت مسدود شدن سیم کارت ایرانسل

ارائه خدمات متنوع دلیل اصلی آن می باشد که ازجمله خدمات ایرانسل که می توان به آن اشاره کرد ارائه سرویس اینترنت همراه با سرعت باند بالا می باشد . اپراتور ایرانسل برای مشترکین خود اپلیکیشن ایرانسل من را ارائه کرده است . تا کلیه مشترکین سیم کارت های ایرانسل هم مشترکین ایرانسل دائمی و اعتباری بتوانند از طریق این اپلیکیشن به کلیه خدمات ایرانسل به آسانی دسترسی پیدا کنند .

افراد برای خرید سیم کارت به دنبال سیم کارتی هستند که بهترین خدمات و بهترین پوشش دهی را داشته باشد . اپراتور ایرانسل نیز همواره در تلاش است تا بتواند بهترین خدمات را به کاربران خود ارائه دهد . اپراتور ایرانسل برای سیم کارت هایی که دچار مشکل هستند دچار قطعی های بی دلیل شده اند نیز تدابیری اندیشیده است . سیم کارت های ایرانسل به دلایل مختلفی ممکن است تا مسدود شوند .

علت مسدود شدن سیم کارت ایرانسل

ارسال پیامک های تبلیغاتی ، داشتن بدهی و پرداخت نکردن بدهی به اپراتور ایرانسل ، نقص در مدارک شناسایی صاحب شماره سیم کارت ایرانسل ، درخواست خود مالک جهت مسدود سازی سیم کارت و تماس های ورودی و خروجی و استفاده نکردن طولانی مدت از علت های غیر فعالی سیم کارت های “ایرانسل” هستند.

ارسال پیامک تبلیغاتی

برای ارسال پیامک تبلیغاتی از سیم کارت ایرانسل زیر پا گذاشتن قوانین این اپراتور است . اکثر کسب و کار ها با بی توجهی به این قانون اقدام به ارسال پیامک های تبلیغاتی می کنند . این باعث غیر فعالی سیم کارت های ایرانسل خواهد شد .

اپراتور ایرانسل ( irancell ) اعلام کرده است که افرادی که “سیم کارت ایرانسل” آن ها غیر فعال است .می توانند برای رفع مسدودی “سیم کارت” خود به دفاتر امور مشترکین ایرانسل مراجعه کنند . برای رفع آن که توسط رگولاتوری مسدود شده است . بهترین روش غیر فعالی شماره ایرانسل این است که مالک سیم کارت به یکی از دفاتر امور مشترکین مراجعه کند . در صورت نداشتن شاکی خصوصی با انجام مراحل لازم نسبت به رفع  غیر فعالی شماره سیم کارت خود اقدام کند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.