مجله سیم کارت

علت نمایش تبلیغ بر روی گوشی های هواوی

0 189

صبح امروز خبری از “هواوی” همه را شوکه کرد.ساعاتی پیش کاربران هواوی اعلام کردند که بر روی لاک اسکرین صفحه نمایش گوشی هایشان برای لحظاتی تبلیغ booking.com نماش داده شده است.سایت بوکینگ یک سایت معتبر رزرو هتل می باشد و در بین مردم شهرت خاصی دارد.

علت نمایش تبلیغ بر روی گوشی های هواوی

این پیغام بر روی بسیاری از گوشی های هواوی از جمله پی 30 پرو، پی 20، پی 20 پرو، پی 20 لایت و آنر 10  و در چندین کشور دنیا از جمله بریتانیا، هلند، ایرلند، آفریقای جنوبی، نروژ‌ و آلمان نمایش داده شد.بلافاصله بعد از این پیام کاربران عکس العمل هایی در شبکه های اجتماعی مبنی بر چرایی این کار و اعلام ناراضایتی خود بیان کردند.این کمپانی ساعاتی پس از ظهور این لوگوی تبلیغاتی، آن را از روی سرورهایش حذف کرد.در واقع بهتر است بگوئیم با شرایط کنونی هواوی،چنین بازخوردهای منفی از سمت کاربران به صلاح این کمپانی چینی نخواهد بود.

حال نکته ای که این میان تعجب برانگیز می باشد اینست که در این راستا افرادی شروع به شایعه سازی کردند . که با توجه به عکس العمل هواوی برای حذف لوگوی تبلیغ به این نتیجه می رسیم . تمام این حرفها مبنی بر قبول هواوی برای سفارش تبلیغ booking.com روی گوشی های خود اساسا بی پایه و اساس می باشد.لازم به ذکر است در این راستا حساب کاربری توئیتر این شرکت چینی در آلمان ضمن عذرخواهی . از تمامی کاربران این کمپانی چینی و رفع مشکلات به کاربران جهت رفع باگ نوید داد.

برای این منظور هواوی اطلاعیه ای را به شرح زیر منتشر کرده است.

کاربران عزیز از نظرات و دیدگاه های صریحانه تان  سپاسگزار هستیم و بابت مشکل و ناراحتی های بی نهایت متاسف هستیم.اما با این اطلاعیه می خواهیم امنیت خاطر را به شما بدهیم که تصاویر و تبلیغات آشکار بر روی گوشی هایتان را بصورت کامل از سرورهایمان حذف نموده ایم تا دیگر شاهد چنین تصاویری نباشید.اما در صورتی که این تصاویر بر روی گوشی شما دانلود شد می توانید بصورت دستی آن را از گوشی خود حذف نمائید.روش کار به این شکل می باشد که: به‌هنگام ظاهر شدن عکس روی صفحه‌نمایش گوشی، انگشت‌تان را از لبه‌ی پایین نمایشگر به سمت بالا بکشید تا یک نوار ابزار ظاهر شود. سپس باید گزینه‌ی Delete را لمس کنید و درنهایت در پنجره‌ی شناور بازشده، روی Remove ضربه بزنید

هواوی همچنان این نوید را به کاربران خود داد که به زودی با خبرهای شگفت انگیز و با ارائه خدمات بهتر و بیشتر همراه کاربران خود خواهد بود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.