مجله سیم کارت

علت کاهش فروش گوشی های هوشمند

0 8

علت کاهش فروش گوشی های هوشمند

با توجه به پیشرفت تکنولوژی توقعات بشری به طرز شگفت انگیزی بالا رفته است.از آنجائیکه ارتباط مستقیمی بین گوشی های هوشمند و زندگی افراد وجود دارد، کمپانی های گوشی سازی در تلاش هستند تا بتوانند با رفع مشکلات و نیازهای افراد بتوانند براین مهم فائق آیند.

اما آمارهای امسال، برخلاف تصور از کاهش چند درصدی فروش گوشی هوشمند در سطح دنیا خبر می دهد.این خبر علاوه بر برانگیختن تعجب هر شخصی می تواند از جنبه های مختلفی مورد بررسی قرار گیرد.

برهمین اساس بسیاری از سایت ها اقدام به تحقیق در این مورد کردند و می توان گفت به نتایح بسیار مهمی نیز دست یافتند.یکی از دلایل پایین آمدن گوشی های هوشمند، طولانی بودن زمانهای به‌روزرسانی در این مدل گوشی ها می باشد.بیشترین افت فروش در بازار گوشی های هوشمند متعلق به گوشی های بالارده می باشد.

علت کاهش فروش گوشی های هوشمند

طبق آمار منتشر شده از کمپانی های مختلف تنها کمپانی های چینی و اندونزی توانسته بودند به رشد فروش دست یایند که البته این رشد زیاد چشمگیر نیست ولی با توجه به اوضاع نامناسب گوشی های هوشمند ، می تواند در خور توجه واقع شود.البته در ادامه می توان گفت علت افزایش فروش این کمپانی ها ارائه فناوری "5G" می باشد.

در ادامه ذکر این موضوع حائز اهمیت است که هند همیشه بعنوان بزرگترین منبع فروش گوشی های هوشمند تلقی می شدهاست ولی هم اکنون با کمال ناباوری این کشوربا کاهش2.3 درصدی فروش گوشی های هوشمند مواجه بوده است.علت اینکار را می توان در روند نزولی کاهش به روزرسانی گوشی ها دانست.

در نهایت می توان گفت که "سامسونگ" و "هواوی" برخلاف کمپانی های دیگر مانند "اپل" در این عرصه خیلی موفقتر ظاهر شده اند.و کمپانی های آمریکایی برخلاف توقعشان بسیار ضعیف عمل کرده اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.