مجله سیم کارت

عملکرد اپراتورها در نیمه دوم سال

0 64

عملکرد اپراتورها در نیمه دوم سال

طبق گزارشات اخیر بدست آمده سقف مکالمات بین اپراتوری تلفن های همراه، میزان مکالمات با سایر اپراتورها همراه، تلفن ثابت و همچنین مکالمات بین المللی، در سه ماهه‌ دوم سال جاری، بیش از چهار میلیارد دقیقه محاسبه شده است.

در واقع با وجود شبکه‌های اجتماعی که در حال حاضر  بخش اعظمی از زندگی بشر را درگیر خود کرده است. در واقع از آنجاییکه ارتباطات در عصر کنونی بعنوان جزو جداناشدنی زندگی بشری تبدیل شده است،  بنابراین  این آمار می تواند بسیار شگفت انگیز تلقی شود.  

بنابراین طبق آمار بدست آمده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، هر یک از اپراتورها در سه ماهه‌ دوم سال جاری، مکالمات ورودی و خروجی کاملا متفاوتی را تجربه کرده اند. خرید سیم کارت ایرانسل و خرید سیم کارت 0912 همراه اول و دیگر شماره های این اپراتور در این بین بسیار به چشم می خورد.

طبق این آمار اپراتور همراه اول در مجموع بیش از چهار میلیارد دقیقه مکالمه‌ خروجی از اپراتور همراه اول به سایر اپراتورهای همراه و همچنین بیش از سه میلیارد دقیقه مکالمه‌ ورودی از سایر اپراتورهای همراه به اپراتور همراه اول داشته است.

رقم ها و آمار ثبت شده توسط اپراتور  نیز بسیار هیجان انگیز می باشد. در حقیقت این اپراتور موفق شده است بیش از سه میلیارد دقیقه مکالمه‌ خروجی از اپراتور ایرانسل به سایر اپراتورهای همراه و بیش از چهار میلیارد دقیقه مکالمه‌ ورودی از سایر اپراتورهای همراه به اپراتور ایرانسل را بنام خود ثبت نماید.

سومین اپراتور ایرانی،  یعنی اپراتور رایتل نیز رقم در خور توجهی را منتشر کرده است.این اپراتور در مجموع بیش از 334 میلیون دقیقه مکالمه‌ خروجی از اپراتور رایتل به سایر اپراتورهای همراه و بیش از 450 میلیون دقیقه مکالمه‌ ورودی از سایر اپراتورهای همراه به اپراتور رایتل داشته است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.