مجله سیم کارت

عملی شدن وعده نسخه یکپارچه آفیس برای اندروید

0 24

عملی شدن وعده نسخه یکپارچه آفیس برای اندروید

با افزایش روند توسعه دهندگان گوشی های هوشمند و افزایش تعداد اپراتورهای ایرانی ، انتظارهای کاربران در حد بسیار بالایی افزایش یافته است. تقاضا برای خرید سیم کارت ارزان و همچنین خرید سیم کارت اقساطی در بین مخاطبان اپراتورهای مختلف همچون همراه اول و … و نیز افزایش توقع کاربران از روند رو به رشد گوشی های هوشمند و نرم افزارهای وابسته به آن ، موجب شده است تا توسعه دهندگان گوشی های هوشمند و همچنین اپراتورهای مختلف ، در تلاش باشند تا روز به روز بر روند پیشرفت محصولات و خدمات خود بیفزایند.

با توجه به موارد ذکر شده  و همچنین اخبار بدست آمده از مایکروسافت ، باخبر شدیم که این کمپانی  بعد از مدت‌ها تحقیق و همچنین بررسی های انجام شده، سرانجام یک نسخه یکپارچه و بهینه شده از آفیس را عرضه  نموده است که بی شک از امکانات گسترده‌تری برای رفع نیازهای کاربران گوشی‌های هوشمند برخوردار می باشد.

در واقع با توجه به گزارشات و اخبار بدست آمده، نرم‌افزارجدید آفیس دارای برنامه‌های متنوع  اکسل، پاورپوینت و ورد می باشد.  این در جالیست که می توان  از محیط آن براحتی به فایل‌های وان درایو هم دسترسی  پیدا کرد و همچنین اسناد مختلف را با استفاده از آفیس لنز و کدهای کیوآر اسکن نمود.

در انتها لازم به ذکر است که این نسخه همچنین با تبلت‌ها نیز سازگاری بیشتری دارد.از اینرو گزارشها حاکی از اینست که مایکروسافت برای عرضه این نسخه از آفیس با گوگل همکاری‌هایی داشته است  که  نتیجه آن ، بهینه سازی بیشتر محصولات نهایی می باشد. بنابراین علاقمندان برای بارگذاری و نصب این نسخه می‌توانند به فروشگاه پلی استور گوگل مراجعه نمایند و از خدمات آن بهره مند شوند.

در انتها می توانید جهت بهره مندی از اخبار روز دنیا و همچنین  اخبار روز تکنولوژی ها و اپراتورها ، سایت سیم کارت را دنبال نمائید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.