مجله سیم کارت

فراخوان شرکت در سه رویداد مسابقه آکادمی همراه اول

0 44

اپراتور همراه اول قدیمی ترین اپراتور در ایران است و این اپراتور بزرگ به عنوان اولین اپراتور برتر در کشور مشترکین زیادی دارد و این اپراتور بزرگ همواره در تلاش است تا بتواند با ارائه خدمات متنوع و متفاوت رضایت مشترکین سیم کارت های خود را جلب کند . اپراتور همراه اول به تازگی فراخوانی را اعلام کرده است که در این فراخوان از علاقه مندان دعوت به مشارکت در این فراخوان را کرده است .
به گزارش اداره کل شرکت ارتباطات سیار ایران ، فراخوان شرکت در سه رویداد مسابقه جاوا ریال رویداد مسابقه جویش با الستیک و رویداد مسابقه React and SSR توسط همراه اول منتشر شده است  از علاقه مندان درخواست مشارکت کرده است . متقاضیان و علاقه مندان می توانند در یک یا چند رویداد ثبت نام کنند و در هر مسابقه شرکت کنند ، این رویداد 4 شهریور ماه 1400 برگزار خواهد شد که متقاضیان می توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر از وب سایت "همراه اول" اقدام کنند . در این فراخوان متقاضیان می توانند محتوا های آموزشی را مشاهده را مشاهده و در مسابقه به صورت آنلاین شرکت کنند و در صورت موفقیت علاوه بر دریافت جوایز نقدی و اعتباری ، به جلسه مصاحبه اختصاصی جهت همکاری با تیم بزرگ ذره بین دعوت شوند .
در راستای برگزاری این مسابقه اپراتور همراه اول ، همان طور که گفته شد بیش از 100 میلیون تومان جایزه نقد در نظر گرفته است که برای هر کدام از رویداد مسابقه ها به تفکیک برای نفر اول 15 میلیون تومان ، نفر دوم 12 میلیون تومان ، نفر سوم 9 میلیون تومان و اعتبار یک میلیون تومانی آکادمی همراه برای 10 نفر برتر هر مسابقه تدارک دیده شده است .
متقاضیان برای شرکت در این رویداد ها بعد از ثبت نام باید آموزش ببیند که در هر رویداد یک ویدیو آموزشی اختصاصی برای فرد متقاضی ارائه می شود که در این ویدیو متخصصان ذره بین مبحث مسابقه را آموزش می دهند . پس از آموزش رویداد ، متقاضی فرصت حضور در یک گفتگوی زنده آنلاین با مدرسان رویداد ها را خواهد داشت و می تواند سوالات خود را از آنان بپرسد . پس از پایان رویداد ، سوالات مسابقه در اختیار متقاضی قرار خواهد گرفت تا به کمک دانش پایه خود ، اندوخته محتوای ارائه شده در رویداد و کمی تلاش و جستجو بتواند سوالات این رویداد را پاسخ دهد و در نهایت متقاضیان پاسخ های خود را ارسال می کنند و این پاسخ ها توسط داوران رویداد بررسی می شود که 10نفر برتر هر رویداد به یک مراسم دعوت خواهند شد و مرحله پایانی مسابقه به صورت حضوری است که پس از پایان مسابقه حضوری در روز گردهمایی ، برگزیدگان نهایی رویداد انتخاب می شوند ؛ برگزیدگان علاوه بر کسب جوایز بسیار ارزنده ، به مصاحبه اختصاصی برای همکاری با ذره بین دعوت می شوند و پس از موفقیت در مصاحبه ، متقاضی این فرصت را خواهد داشت که در یک مجموعه بزرگ ، چابک ، خلاق و جوان ، تجربیاتش را رشد داده و زمینه رشد و شکوفایی روز افزون را فراهم آورد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.