مجله سیم کارت

فروشگاه اینترنتی پاییزی ایرانسل

0 98

اپراتور ایرانسل همیشه برای مشترکین خود که سیم کارت ایرانسل دارند بسته های ویژه ای در نظر گرفته است و برای آن ها خدمات ویژه ای را ارائه داده است و با شروع فصل پاییز نیز بسته های ویژه خود را برای مشترکین خود ارائه داده است و مشترکین می توانند بسته های خود را فعال کنند . ایرانسل همیشه برای مشترکین خود با توجه به مناسبت ها بسته های ویژه ای در نظر می گیرد . این بسته ها از 20 مهر ماه فعال شده است و مشترکین سیم کارت های ایرانسل می توانند از این تاریخ به بعد اقدام به فعال سازی بسته های وِیژه پاییز خود کنند . مشترکین ایرانسلی که تمایل دارند این بسته های ویژه را فعال کنند می توانند با مراجعه به بخش فروشگاه اینترنتی ایرانسل اقدام به خرید و فعال سازی کنند . فروشگاه های اینترنتی ایرانسل این بسته های ویژه را برای مشترکین خود در نظر گرفته است . از 20 مهر تا 20 آذر امسال در فروشگاه اینترنتی ایرانسل سیم ‌کارت دائمی یا اعتباری تهیه کنید ، تا علاوه بر برخورداری از هدایا و مزایای ویژه این سیم کارت ها ، وارد قرعه‌ کشی پاییزی این فروشگاه بشوید . در این طرح پاییزی ، هر ماه به 5 نفر از برندگان خوش‌ شانس یک گوشی هوشمند جایزه تعلق می‌ گیرد !

فروشگاه اینترنتی ایرانسل خدمات زیادی را به مشترکین این اپراتور ارائه می دهد و مشترکینی که "سیم کارت ایرانسل" دارند می توانند از طریق فروشگاه اینترنتی ایرانسل برای خرید سیم کارت ایرانسل دائمی و اعتباری و حتی خرید مودم ایرانسل اقدام کنند و می توانند از طریف این فروشگاه اینترنتی در حراج سیم کارت های رند نیز شرکت کنند .
این فروشگاه اینترنتی کار را برای مشترکین این اپراتور آسان تر کرده است و دسترسی به خدمات ایرانسل را آسان تر کرده است علاوه بر خدمات اشاره شده در بالا این فروشگاه امکانات دیگری را در اختیار مشترکین قرار می دهد که شامل خرید شارژ برای "سیم کارت" ایرانسل اعتباری ، پرداخت قبض "سیم کارت ایرانسل دائمی" ، خرید بسته اینترنت همراه ، خرید بسته اینترنت ثابت ، خرید بسته مکالمه ایرانسل ، خرید بسته اینترنت هورا ، پیشنهاد های ویزه برای مشترکان غیر فعال ، تعویض سیم کارت 3G  به  4G  و امکانات خانه هوشمند می شود و این خدمات را در اختیار کاربران قرار می دهد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.