مجله سیم کارت

فروش بی سابقه پرچمداران هواوی

0 59

فروش بی سابقه پرچمداران هواوی

امروز با خبری بسیار شگفت انگیز از کمپانی هواوی شمار ا بهت فرو خواهیم برد.خبر هیجان انگیز اینست که کمپانی بزرگ "هواوی" امروز اعلام کرده است که  موفق به فروش بیش از یک میلیون گوشی هواوی میت 30 نموده است.همانگونه که در جریان هستید هواوی این مدل گوشی خود را در تاریخ 4 مهرماه و در نمایشگاه برلین معرفی و در کشور چین عرضه کرده است و در کمتر از یک هفته و تقریبا در 4 روز موفق به فروش بی سابقه ای شده است که بسیار فوق العاده و بینظیر می باشد.

جالبتر از همه اینست که این میزان در ساعاتی بعد از معرفی این گوشی در فروشگاه های شنزن چین و همزمان با آغاز فروش این گوشی‌ها به دست آمده است.همچنین خبرها حاکی از فروش بیش از صد هزار گوشی "هواوی میت 30"  در ساعات اولیه فروش می دهد که تاثیر بسزایی در آمار فروش این مدل گوشی ها داشته است.

در واقع می توان گفت تحریم های آمریکا نه تنها نتوانست صدمه ای به این ابرقدرت چینی بزرند بلکه با تحریک افراد موجب شد تا شگرفی دیگر از این کمپانی و چینی ها رویت شد و آماری بی سابقه از چشم بادامی ها به ثبت جهانی برسد.البته باید یادآور شوین که این در حالیست که هیچکدام از پرچمداران این کمپانی قادربه استفاده ازسرویس های "گوگل" نیستند و فروشگاه های گوگل پلی نیز بر روی آن قابل اجرا نمی باشند.

فروش بی سابقه پرچمداران هواوی

صف تشکیل شده در جلوی فروشگاه هواوی در شنزن برای خرید گوشی‌های سری هواوی میت 30 نشانگر تائید این خبر می باشد.درواقع به وضوح می توان گفت که گوشی های جدید هواوی دارای مجبوبیت بیشتری در بین چینی ها بوده است.

لازم به ذکر است که گوشی های سبز رنگ گوشی های هواوی میت 30 پرو ، این کمپانی طرفدارن بیشتری داشته به گونه ای که موجودی آن به سرعت خالی شده است.

در انتها باید یادآور شویم که این گوشی ها در ماه جاری میلادی، در دیگر نقاط دنیا نیز عرضه خواهند شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.