مجله سیم کارت

فروش پایین گوشی سونی

0 24

فروش پایین گوشی سونی

هم اکنون که بازارگزارشات کمپانی ها از تعداد فروش گوشی های هوشمند خود رونق خاصی گرفته است. "سونی" نیز دست بکار شد و گزارشی از فروش خود ارائه نمود.

در این میان همانقدر که فروش بالای "هواوی" باعث شور و شعف می شد فروش پایین گوشی های سونی نیز باعث ناراحتی و نگرانی می شد.سونی یکبار دیگر با کاهش فروش خود افت شدیدی را در بازار گوشی های هوشمند تحربه کرد.در واقع می توان گفت عدم جلب رضایت مشتری در ارائه ی گوشی های هوشمند باکیفیت یکی از اصلی ترین دلایل فروش پایین گوشی های این کمپانی قلمداد می شد.

سونی با عملکرد بسیار ضعیف خود در نیمه دوم سال 2019 بار دیگر تجربه ی بسیار بدی از فروش گوشی های خود را تجربه کرد.در واقع این کمپانی توانسته است با فروش تنها 900 دستگاه هوشمند خود ، پایین ترین میزان فروش را در کارنامه ی کاری خود ثبت کند.بنابراین می توان گفت ژاپنی ها در تجارت گوشی های هوشمند خود افت شدیدی را شاهد هستند.

فروش پایین گوشی سونی

با توجه به پیش بینی هایی که ژاپنی های برای فروش گوشی های هوشمند خود در نظر گرفته بودند این کمپانی با شرایط بوجود آمده تصمیم بر بازنگری این مورد نموده و با توجه به کاهش سود تخمین زده شده به 7 درصد برآورد فروش گوشی های هوشمند خود را 3.55 میلیون دلار برآورد می کند.که رقم بسیار کمی نسبت به سالیان پیش است.البته ناگفته نماند که کمپانی سونی پارسال نیز با فروش پایینی( البته نه به اندازه امسال) مواجه بوده است و امسال نه تنها تغییری در این وضعیت حاصل نشد، بلکه شرایط این کمپانی بدتر از قبل نیز شد.تصور می شود هیچ حرکتی باعث نمی شود تا سونی این رکود را از بین ببرد.

این کمپانی هم اکنون در حال ضرر می باشد و توقع دارد با فروش گوشی هوشمند "اکسپریا1" اندکی از این ضرر را جبران نمایند.اما معلوم نیست که عکس العمل کاربران در رابطه با گوشی های هوشمند سونی با توجه به شرایط موجود و تبلیغ نادرست در اینباره چگونه خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.