مجله سیم کارت

فروش گوشی هوشمند توسط همراه اول

0 387

اپراتور همراه اول به عنوان اولین اپراتور برتر در ایران برای اطمینان خاطر مشترکین خود فروش گوشی های هوشمند را آغاز کرد . گوشی های هوشمند جدید که اپراتور همراه اول ارائه کرده است . قابلیت پشتیبانی 4G و  5G را دارد . اپراتور همراه اول بزرگ ترین اپراتور در ایران است . که با هدف یکپارچگی در خدمات به مشترکین خود فروش گوشی هوشمند را آغاز کرده است . فروش گوشی هوشمند توسط همراه اول از اواسط شهریور ماه 1401 آغاز شد . امکان خرید گوشی هوشمند فراهم شد . در حال حاضر محصولات دو برند معتبر تولید کننده تلفن همراه در جهان از نظر ترتیب قیمتی در بخش فروشگاه آنلاین همراه اول لیست شدند که قابلیت پشتیبانی از 4G و 5G را دارند .

فروش گوشی هوشمند توسط همراه اول

با توجه به سرمایه گذاری های همراه اول بر روی توسعه فناوری اینترنت پرسرعت ، خرید گوشی از فروشگاه آنلاین پیشنهاد می شود . افراد با خرید این گوشی های هوشمند می توانند سیم کارت و بسته اینترنت استفاده کنند .

اپراتور همراه اول تلفن همراه کشور سعی داشت . با ایجاد زمینه ای راحت برای خرید گوشی توسط مردم ، ضمن برقراری شرایط گارانتی ویژه و تضمین اصالت کالا گوشی را با قیمت مناسب به دست مصرف کننده نهایی برساند .

 

این در حالی است که هم زمان با خرید گوشی . خریداران از امتیاز دریافت یک عدد سیم کارت همراه اول اعتباری به همراه 20 گیگابایت اینترنت هدیه نیز بهره مند می شوند . ضمنا گوشی خریداری خود به همراه پکیج هدیه همراه اول را بدون پرداخت هیچ گونه هزینه اضافه ای بابت ارسال ، در هر نقطه از کشور دریافت خواهند کرد .

متقاضیان استفاده از این شرایط ویژه ، می توانند با مراجعه به فروشگاه آنلاین همراه اول به نشانی Shop.mci.ir، ضمن مشاهده آخرین محصولات و مقایسه آن ها ، نسبت به ضوابط و مقررات خرید نیز آگاه شوند . از طریق آدرس shop.mci.ir/mobile نیز می توانند جهت خرید گوشی اقدام کنند .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.