مجله سیم کارت

فروش 7 میلیونی گوشی های 5G هواوی

0 291

فروش 7 میلیونی گوشی های 5G هواوی

 

دو غول دنیای فناوری یعنی شرکت های سامسونگ و هواوی به شدت برای کسب عنوان بزرگ ترین سازنده گوشی‌ های هوشمند،تلاش می کنند . این مسئله در زمینه‌ی طراحی و تولید گوشی‌های 5G هم صدق می کند. در چند ماه گذشته شرکت “سامسونگ” اعلام کرد که در سال 2019 حدود 6.7 میلیون گوشی 5G را به بازار عرضه کند. اما ساعاتی قبل اکانت برند آنر در شبکه اجتماعی Weibo پستی منتشر کرد . در آن شرکت مادر این برند معروف چینی یعنی “هواوی” طی این سال 6.9 میلیون گوشی های 5G هواوی را روانه بازار کند.

لازم به ذکر است که اکنون ، 6 گوشی 5G تحت برند هواوی به فروش می‌ رسد . عبارتند از: مدل‌های 5G میت 20 ایکس، میت 30، میت 30 پرو، طرح پورشه میت 30، نوا 6 و گوشی تاشو میت ایکس . علاوه بر این برند آنر هم دو گوشی 5G به نام آنر V30 و V30 پرو را طراحی و تولید کرده است. در همین راستا و بر اساس گزارشی از برند آنر همچنین آمده است ،که دو گوشی مذکور در فروشگاه‌های الکترونیکی مشهور JD و همچنین Tmall در محدوده قیمت موردنظر عنوان پرفروش‌ترین گوشی‌ها را کسب کرده‌اند.

هواوی گوشی 5G

این نکته که شرکت سامسونگ با فروش گوشی‌ های خود در سرتاسر جهان ، از جمله ایالات متحده آمریکا، چنین موفقیتی به دست بیاورد بدیهی است . اما بیشتر فروش گوشی های 5G هواوی در کشور چین است ؛ بازاری که سامسونگ در آن حضور چندانی ندارد.لازم به یادآوری می باشد که بعضی از کشور ها کوچک و کم جمعیت مانند امارات متحده عربی و چند کشور حوزه خلیج فارس تا حدی شبکه 5G را راه اندازی کرده‌ اند . علی رغم تحریم هواوی گوشی‌ های هواوی را به فروش می‌ رسانند . ولی با تمام این تفاسیر چنین بازار هایی بسیار کوچک هستند .  نقش چندانی در آمار فروش گوشی‌های این شرکت ندارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.