مجله سیم کارت

فیلیمو برای کاربران رایتل

1 3,891

اپراتور “رایتل” یکی از اپراتور های بزرگ در کشور است که اقدامات و خدمات زیادی را برای مشترکین خود فراهم کرده است . یکی از اقدامات جدیدی که اپراتور رایتل برای مشترکین خود فراهم کرده است همکاری با فیلیمو است . مشترکینی که سیم کارت رایتل دارند می توانند بدون خرید اشتراک از فیلیمو استفاده کنند فیلیمو را با اینترنت رایگان رایتل می تواننده مشاهده کنند . اپراتور رایتل برای مشترکین خود دسترسی به بهترین فیلم ها و سریال های را از طریق فیلیمو فراهم کرده است .

فیلیمو با اینترنت رایگان رایتل

فیلیمو با هم کاری و مسئولیت شرکت فناوران ایده‌ پرداز صبا امکان دسترسی به مجموعه‌ کاملی از بهترین‌ های دنیای فیلم و سریال را بدون نیاز به خرید اشتراک و به‌ صورت رایگان برای مشترکین رایتل فراهم کرده است . مشترکین سیم کارت های رایتل بدون نیاز به پرداخت حق اشتراک از محتوای موجود در فیلیمو می توانید استفاده کنید . افرادی که “سیم کارت رایتل” ندارند می توانند با خرید سیم کارت رایتل از این خدمات رایتل بهره مند شوند .

کمپین تابستانی رایتل

رایتل کمپین تابستانی نیز راه اندازی کرده است و در این کمپین فیلیمو با اینترنت رایگان رایتل ( rightel ) قابل مشاهده است . با شرکت در این کمپین می توانید فقط با تماشای تنها 2 ساعت محتوای جذاب موجود در فیلیمو ، روزانه یک کد ارغوان به همراه یک شانس جهت شرکت در این قرعه کشی هفتگی داشته باشید . اگر شما بیشتر از زمان اعلامی در فیلیمو ، فیلم و سریال و هزاران محتوای جذاب دیگر را تماشا کردید . به ازای هر یک ساعت بیشتر ، 1 شانس بیشتر هم برای دریافت یکی از جوایز جذاب قرعه‌ کشی هفتگی به‌ دست می‌ آورید . این کمپین از 13 مرداد ماه تا 13 شهریور برگزار می شود .

جوایز کمپین رایتل

جوایز قرعه کشی این کمپین رایتل هر هفته سه دستگاه تلفن همراه مدل  HONOR 9A است . شرکت در این کمپین برای همه مشترکین سیم کارت رایتلی سرویس فیلیمو ( دسترسی با اشتراک و بدون اشتراک ) امکان‌ پذیر است . کد‌ های ارغوان هر روز 24 ساعت پس از تکمیل زمان 2 ساعت تماشای فیلیمو و از طریق سر شماره پیامکی 1000586822 برای شما ارسال خواهد شد . این سرویس برای مشترکانی که رایتلی هستند نیازی یه خرید اشتراک نیست . رعایت تمامی قوانین و مقررات حاکم بر سرویس‌ های اینترنتی – محتوایی کشور ، تماشای بی‌ وقفه فیلم‌ ها و سریال‌ های محبوب ، با بهره‌ مندی از قابلیت تنظیم هوشمندانه کیفیت فیلم با توجه به سرعت اینترنت و به‌ صورت دستی است .

هزینه اینترنت دسترسی به سرویس مذکور از محل بسته فعال مشترک ( مصرفی یا آغازین ) با توجه به نوع اشتراک کاربر رایتلی در فیلیمو کسر می ‌شود . رایتلی‌ هایی که بدون خرید اشتراک فیلیمو تماشا می‌ کنند . هزینه حجم مصرفی آن‌ ها به‌ صورت کامل ( تمام بها ) محاسبه می‌ شود . رایتلی‌ هایی که با خرید اشتراک فیلیمو تماشا می‌ کنند ، هزینه حجم مصرفی آن‌ ها نیم‌ بها محاسبه می ‌شود . در صورت استفاده از فیلتر شکن یا VPN ترافیک مصرفی اینترنت شما به صورت تمام بها محاسبه خواهد شد .

 

1 نظر
  1. سید می گوید

    رایگان نیست از نت مصرف میشه ولی اشتراک نمیخاد بخری یعنی همون چه بخری نخری پول میره ازت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.