مجله سیم کارت

قابلیتهای خاص و مشترک بین گلکسی اس 11و گوشی تاشوی جدید سامسونگ

0 10

قابلیتهای خاص و مشترک بین گلکسی اس 11و گوشی تاشوی جدید سامسونگ

همانطور که می دانید تا کنون اخبار متنوع و همچنین شایعات زیادی درباره گوشی گلکسی اس 11 مطرح شده است.و تمامی خبرگزاری ها منتظر کشف خصوصیات جدید از این گوشی می باشند. از اینرو و طبق گزارشات حاصله یکی از مهمترین ویژگی های این گوشی مشخص شده است .در واقع ویژگی خاص گلکسی اس 11 ، بهره‌گیری از دوربین 108 مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو با زوم 5 برابری می باشد.این مشخصه می تواند سروصدای زیادی به پا کرده و برای طرفدران پروپاقرص سامسونگ بسیار هیجان انگیز باشد.

حالا در همین اوضاع مطلع شدیم که کمپانی سامسونگ قصد دارد این قابلیت را بر روی دیگر محصولات خود از جمله گوشی تاشوی جدیدش اعمال نماید.

طبق اخبار معتبر ازخبرگزاری بلومبرگ ، می توان بطور قطعی وجود دوربین 108 مگاپیکسلی و همچنین دوربین زوم 5 برابری در گلکسی اس 11 را باور و تائید کرد. زیرا احتمال صحت این خبر تقریبا صد در صد می باشد.

در ادامه لازم به ذکر است که طبق همین گزارشات، "گلکسی اس 11" مجهز به 4 دوربین اصلی و همچنین سنسور تشخیص عمق خواهد بود. این در حالیست که این کمپانی قصد دارد علاوه بر مشخصات ذکر شده درگوشی جدید گلکسی اس 11 خود،از قابلیت های  سنسور 108 مگاپیکسلی و دوربین زوم 5 برابری در گوشی تاشو جدید سامسونگ خود نیز بهره خواهد برد.

طراحی گوشی تاشو سامسونگ  بصورت عمودی بوده و در ماه فوریه و تقریبا همزمان با گوشی گلکسی اس 11 معرفی خواهد شد.کره ای ها قبلا و در طی کنفرانس توسعه‌دهندگان  صراحتا  به طراحی گوشی تاشو عمودی خود اشاره کرده بودند. اما  تاکنون نام قطعی از سمت این کمپانی برای گوشی تاشوی جدید این کمپانی مشخص نشده است.

در همین راستا اخبار متعددی منتشر شد. عده ای بر این باور هستند که به احتمال زیاد این گوشی با عنوان گلکسی فولد 2 معرفی  خواهد شد.اما این تنها یک تصور است و هیچ قطعیتی در آن وجود ندارد.

بنابراین با تمام این بیانات می توان نتیجه گرفت که گوشی موتورولا ریزر تنها گوشی تاشو عمودی در سال 2020 نخواهد بود و کمپانی سامسونگ نیز از گوشی تاشوی جدید خود رونمائی خواهد نمود.موضوع مهمی که وجود دارد اینست که  اگر دوربین 108 مگاپیکسلی و دوربین زوم 5 برابری درگوشی تاشوی سامسونگ اعمال شود، می توان گفت  گوشی تاشو موتورولا حداقل در زمینه‌ی عکاسی در برابر آن حرفی برای گفتن نخواهد داشت زیرا دوربین اصلی این گوشی مبتنی بر سنسور 16 مگاپیکسلی می باشد.

نظرات و پیشنهادات خود را درباره این مقاله با ما در میان بگذارید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.