مجله سیم کارت

قابلیت استفاده از دو اسپیکربلوتوث برای گوشی های ایفون جدید

0 581

همیشه درباره “ایفون” شایعات و خبرهایی می شود که بعضی از این شایعات مبدل به واقعیت می شود . همه ی این اخبار باعث می شود کاربران از قبل پیش زمینه ی ذهنی برای این نوع قابلیت های جدید و نو داشته باشند . تمایل به سمت این مدل گوشی های ایفون پیشتر از پیش باشد . شاید این خبرها و گزارش ها یک روش تبلیغاتی خاص برای افزایش تمایل کاربران باشد . یا یک پلن بیزینسی محسوب شود ولی هر چه که هست همگان را شدیدا بسوی این اخبار سوق می دهد .

قابلیت اتصال هم زمان دو بلوتوث در ایفون

با همه ی این اوصاف اخیرا نیز خبر هایی از مجهز شدن گوشی های جدید ایفون به قابلیت اتصال هم زمان دو بلوتوث شنیده می شود . ولی تا کنون جزئیاتی از آن بیان نشده است.در واقع می توان گفت “سامسونگ” و بعضی دیگر از شرکت های مربوط به گوشی های تلفن همراه از زمانی قبل تر از قابلیت اتصال همزمان به دو اسپیکر بلوتوثی بهره می برده اند.سامسونگ از زمان گلکسیS8 از این قابلیت با عنوان  Dual Audio  استفاده می کرده است.بعضی دیگر از شرکتها نیز از قابلیت دوگجت بلوتوثی که قادر به استریم کردن بخشهای مختلف گوشی می باشد استفاده می کنند . به گونه ای که در صورت وصل گوشی به هدفون بلوتوثی یکی از درگاه ها برای تماس و دیگری برای استفاده از موزیک بصورت همزمان می توانند مورد استفاده قرار گیرند.

اخبار گوشی های ایفون

حال طبق اخبار از دنیای گوشی های ایفون باخبر شدیم که این کمپانی امریکایی قصد دارد از این قابلیت سامسونگ استفاده کند.در واقع با این حرکت ایفون های جدید قادر خواهند بود از قابلیت اتصال همزمان به دو گجت بلوتوثی بهره ببرند یعنی قابلیت مشابه Dual Audio سامسونگ .

در ادامه ذکر این نکته حائز اهمیت است که مشخصه Dual Audio  سامسونگ مبتنی بر بلوتوث 5 بوده است . تمام مدلهای گوشی سامسونگ از سری 8 به اینور یعنی 8 پلاس، X، XS، XS مکس و XR نیز از این قابلیت بهره می برند. حال اطلاعی در مورد جزئیات این قابلیت برای گوشی های ایفون در دسترس نیست . ولی احتمال می دهیم که این قابلیت برای گوشی های ایفون نیز همانند سامسونگ باشد و بتواند از بلوتوث 5 پشتیبانی نماید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.