مجله سیم کارت

قابلیت جدید اپلیکیشن روبیکا

0 118

اپراتور همراه اول یکی از سهام داران اصلی اپلیکیشن روبیکا است و اپلیکیشن روبیکا یک قابلیت جدید اضافه کرده است که امکان گفتگوی صوتی این قابلیت صوتی امکان جدید اپلیکیشن روبیکا است . روبیکا یک از اپلیکیشن های ارائه دهنده محتوا ها و خدمات مختلف است و یک سوپر اپ به شمار می آید . اپلیکیشن روبیکا نیز مانند سایر اپلیکیشن های موجود هر فرد به تناسب نیاز های خود اقدام به انتخاب و نصب آن خواهد کرد ، اپلیکیشن روبیکا بسیاری از خدمات اپلیکیشن های مختلف را درون خود جای داده است . اپلیکیشن روبیکا یکی از نقاط مثبتی که دارد استفاده از اینترنت رایگان است و این می تواند یکی از ویژگی های اصلی محبوب شدن این اپلیکیشن باشد . کاربرانی که سیم کارت ایرانسل و یا سیم کارت همراه اول دارند شامل استفاده از اینترنت رایگان خواهند شد .
روبیکا بر خلاف بعضی دیگر از اپلیکیشن‌ ها شرط اینترنت رایگان را ثبت نام یا اتصال به اینترنت سیم کارت به صورت مستقیم ، کسر هزینه اشتراک در ازای ترافیک رایگان و …. نکرده و صرف استفاده از اینترنت "همراه اول" و "ایرانسل" ، مبنای محاسبه ترافیک رایگان خواهد بود . به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران ، روبیکا که به‌ عنوان یک « سوپر اپ » سرویس‌ های متعدد ، متفاوت و جذابی را برای کاربران فارسی زبان دنیا گردهم آورده است ، قابلیت « اتاق ‌های گفتگوی صوتی » را نیز به سرویس‌ های خود افزود . اتاق‌ های گفتگوی صوتی روبیکا می‌ توانند تا چندین هزار شرکت کننده را در خود جای داده و میزبان جمع های کوچک و بزرگ باشند . با قابلیت گفتگوی صوتی ، هر گروه یا کانالی در روبیکا می ‌تواند به اتاقی برای گفتگو تبدیل شود و فرصت ایده‌ آلی را در اختیار چهره‌ های سرشناس برای گفتگوی مستقیم با مخاطبانشان قرار دهد .

"همراه اول" به ‌عنوان یکی از سهام داران عمده روبیکا پیشنهاد داده اگر کاربران می ‌خواهند از همه سرویس ‌های ارتباطی مورد نظر به‌ صورت یک جا بهره ‌مند شوند و یا اگر در سر ایده‌ های بزرگ تجاری می ‌پرورانند ، ضمن پیوستن به خانواده بزرگ روبیکا ، از امکان جدید گفتگوی صوتی این سوپر اپ بهره‌ مند شوند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.