مجله سیم کارت

قابلیت جدید گوشی گوگل پیکسل4

0 29

قابلیت جدید گوشی گوگل پیکسل4

اخیرا خبرهای مختلفی ازکمپانی گوگل شنیده می شود که این کمپانی در حال ارائه گوشی ها و سیستم عامل های مختلف خود می باشد.چندی پیش این کمپانی سیستم عامل "اندروید 10"خود را بر روی گوشی های پیکسل خود تعبیه نمود.

هم اکنون باخبرشدیم که این کمپانی قصد دارد از گوشی "گوگل پیکسل4" خود بزودی  رونمایی کند.بنابراین در مدت زمان کوتاهی شاهد عرضه  محصول جدید کمپانی گوگل خواهیم بود.این گوشی دارای قابلیتهای مختلفی از جمله قابلیت زوم و بزرگنمایی 8 برابری ، حافظه‌ی ‌رم 6 گیگابایتی و بهره‌مندی از قابلیت جدیدی با نام Motion Mode معرفی می‌شود.

این گوشی مجهز به دوربین دوگانه خواهد بود  که دوربین اصلی آن 12 مگاپیکسلی و دوربین ثانویه‌ی 16 مگاپیکسلی تله‌فوتو خواهد بود.قابلیت Motion Mode به کاربر اجازه خواهد داد  تا عکس‌های اکشن و ورزشی از سوژه‌های در حال حرکت با پس‌زمینه‌‌ی بلوری بگیرند.

یکی دیگر از ویژگی هایی که گوشی گوگل پیکسل 4 به آن مجهز می باشد ویژگی نایت ساید بهبودیافته و سریع‌ می باشد.از اینرو این گوشی قادر خواهد بود باکیفیت بسیار بالا از آسمان پرازستاره تصویربرداری کند.ویژگی نایت ساید این امکان را فراهم می کند عکس های گرفته شده در شب با این گوشی ها دارای کیفیت بسیار بالایی باشند.

در واقع تصاویر به‌اشتراک گذاشته‌شده از سوی یکی از کاربران شبکه‌ی اجتماعی چینی ویبو نشان می‌دهد که پرچم‌دار جدید گوگل قابلیت تصویربرداری با بزرگنمایی 8 برابری به‌واسطه‌ی ترکیب زوم اپتیکال و ویژگی Super Res Zoom گوگل را دارا می باشد.

در نهایت پیشنهاد می کنیم تا عرضه رسمی این گوشی ها توسط کمپانی گوگل منتظر بمانید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.