مجله سیم کارت

قرارداد انحصاری سامسونگ با Dowoo

0 30

قرارداد انحصاری سامسونگ با Dowoo

اینبار نیز خبری هیجان انگیز از سامسونگ همه را شگفت زده کرد.طی اخبار متعدد اخیرا مطلع شدیم که "سامسونگ" قراردادی انحصاری با شرکت Dowoo امضا کرد تا بدین وسیله  این شرکت پنل‌های شیشه‌ای گوشی‌های تاشدنی سامسونگ را تأمین نماید.این قرارد داد انحصاری بوده و بدین ترتیب Dowoo  تنها می تواند UTG را به سامسونگ  بفروشد و این محصولات را تنها برای سامسونگ تولید خواهد نمود.

در واقع به واسطه این اخبار، این شرکت قادر خواهد بود تقریبا 500 هزار صفحه شیشه‌ای را در هر ماه تولید نماید.تصورات حاکی از اینست که این شیشه کمتر از 100 میکرومتر ضخامت دارد و احتمالا این ضخامت  به 30 میکرومتر نیز خواهد رسید  که بسیار نازک و به باریکی تار موی انسان خواهد بود. البته لازم به ذکر است که این شیشه با تمام نازکی خود بسیار مقاوم‌تر از پلاستیک پلی‌آمید می باشد که اکنون درگوشی های گلکسی فولد کمپانی سامسونگ قابل استفاده می باشد.UTG یک شیشه‌ با کیفیت فوق‌العاده نازک می باشد که قادر است بدون شکستن تا شده و نسبت به صفحه پلی‌آمید دربرابر خراش مقاوم‌تر می باشد.

شایان ذکر است که کمپانی بزرگ  Dowoo Insis مبلغ 12 میلیارد ون (معادل 10 میلیون دلار)، به‌عنوان بخشی از معامله‌ی انحصاری با سامسونگ ،از این شرکت  کره ای دریافت کرده است.تصور می شود این قرارداد به‌صورت طولانی‌مدت بسته شده و سامسونگ برای تولید صفحات شیشه ای هزینه ی بسیار بیشتری  به کمپانی بزرگ  Dowooپرداخت خواهد کرد.در واقع بواسطه ی این قرارداد تاسیسات موجود در کره به شدت تقویت شده و پول بیشتری به شرکت  Dowooپرداخت خواهد شد.

قرارداد انحصاری سامسونگ با Dowoo

در ادامه لازم به ذکر است که کمپانی سامسونگ از اوت سال 2019 (مرداد 98) با محدودیت های تجاری از سمت ژاپن مواجه شد که بدین وسیله مشکل در وارد کردن پلی آمید برای کره ای ها بسیار جدی شد. بنابراین سامسونگ تصمیم گرفت جایگزینی برای پلی آمید پیدا کند. البته تاگفته نماند آسیب پذیر بودن پلی آمید نیز یکی دیگر از دلایل همکاری سامسونگ با Dowoo بود که به این طریق پنل های شیشه ای با مقاومت بیشتر را چایگزین پنل های قبلی نماید.

همانطور که قبلا نیز اشاره کرده بودیم سامسونگ قصد دارد بیشتر از 5 تا 6 میلیون گوشی تاشدنی ، تا سال آینده به فروش برساند. از اینرو تولید پنل های UTG توسط کمپانی Dowoo می تواندامری  بسیار مهم باشد.و این کمپانی باید بتواند نیازهای کره ای را بدون هیچ مشکلی تامین نماید.بنابراین همکاری این دو کمپانی یک همکاری کاربردی و بسیار مهم برای هر دو طرف تلقی می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.