مجله سیم کارت

قرعه کشی آذر ماه باشگاه فیروزه ای همراه اول

0 473

اپراتور همراه اول اولین و بزرگ ترین اپراتور در ایران است . اولین اپراتوری در کشور است که شروع به فعالیت کرده است . اپراتور همراه اول مشترکین زیادی دارد و همواره در تلاش است که رضایت مشترکین خود را جلب نماید . همراه اول با ارائه خدمات ویژه و متفاوتی سعی دارد رضایت کاربران خود را کسب کند . یکی از خدماتی که اپراتور همراه اول برای مشترکین سیم کارت های خود ارائه کرده است باشگاه فیروزه ای همراه اول است .

مشترکینی که سیم کارت همراه اول دارند چه سیم کارت همراه اول دائمی و چه “سیم کارت همراه اول” اعتباری می توانند با انجام خدمات این اپراتور امتیاز کسب کنند . امتیازات خود را به شانس در قرعه کشی تبدیل کنند . از برندگان خوش شانس باشگاه فیروزه ای همراه اول باشند .

باشگاه فیروزه ای همراه اول

باشگاه فیروزه ای در آذر ماه سال 99 برای اعضای خود یک فرصت اختصاص داده است . بر اساس آن اعضای دائمی و اعتباری باشگاه فیروزه­ ای از تاریخ 6 الی 25 آذر ماه 99 فرصت دارند . با مراجعه به بخش « سرگرمی » در باشگاه فیروزه ای ، امتیازات خود را به شانس شرکت در قرعه‌ کشی تبدیل کنند . به قید قرعه برنده یکی از 10 جایزه 10 میلیون تومانی باشگاه فیروزه ­ای شوند .

افرادی که “سیم کارت همراه اول” دارند و مشترک این اپراتور هستند به راحتی می توانند ثبت نام کنند . یکی از اعضای این باشگاه باشند . افرادی که “سیم کارت” همراه اول دارند ولی هنوز عضو باشگاه نشده اند می توانند برای شرکت در قرعه کشی اذر ماه عضو این باشگاه شوند . مشترکین دائمی و یا اعتباری همراه اول ( MCI ) که تمایل دارند عضو باشگاه فیروزه ای شوند . می توانند از طریق مراجعه به اپلیکیشن همراه من و با پرتال همراه من عضو شوند . برای شرکت در قرعه کشی آذر ماه همراه اول شرکت کنند .

در کمپین باشگاه فیروزه ای همراه اول ، اعضای باشگاه به ازای مصرف هر 10 امتیاز یک شانس شرکت در قرعه کشی دریافت می­ کنند . یعنی هر 10 امتیاز یک شانس قرعه کشی می باشد و حداکثر دریافت 50 شانس امکان ‌پذیر است . مراسم قرعه ­کشی در تاریخ 99/09/29 برگزار می شود . اسامی برندگان در وب سایت همراه اول اعلام می ‌گردد .
نکته قابل توجه برای شرکت در قرعه کشی باشگاه فیروزه ای همراه اول این است که تعداد شانس های قابل دریافت در این قرعه کشی برای هر نفر حداکثر 50 شانس است . مشترکین همراه اول جهت شرکت در این قرعه‌ کشی با دریافت هر قرعه‌ کشی 10 امتیاز از حساب اعضا کسر و یک شانس قرعه‌ کشی برای آن­ها فعال می­ شود .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.