مجله سیم کارت

قرعه کشی بزرگ باشگاه فیروزه ای

0 647

اپراتور “همراه اول” برای مشترکین “سیم کارت” های خود باشگاه مشتریان راه اندازی کرده است . کلیه مشترکین سیم کارت های همراه اول می توانند در این باشگاه عضویت بگیرند . از جوایز ویژه این قرعه کشی بزرگ باشگاه فیروزه ای بهره مند شوند .

قرعه کشی باشگاه فیروزه ای

باشگاه فیروزه ای هر ماه برای اعضای خود قرعه کشی برگزار می کند . اعضا می توانند با انجام تراکنش و دریافت امتیاز امتیاز های خود را به شانس در قرعه کشی تبدیل کنند . علاوه بر این برای اعضای خود یک قرعه کشی بزرگ ارائه کرده است . اعضا می توانند با شرکت در این قرعه کشی از جایزه بزرگ 50 میلیون تومانی بهره مند شوند . کلیه مشترکین سیم کارت همراه اول دائمی و اعتباری همراه اول می توانند از اعضا باشگاه فیروزه ای باشند . ثبت نام در باشگاه فیروزه ای برای افرادی که سیم کارت همراه اول دارند رایگان است . مشترکینی که تمایل دارند در این قرعه کشی بزرگ باشگاه فیروزه ای شرکت کنند . می توانند از تاریخ 99/10/01 الی 99/12/30 در باشگاه فیروزه ای امتیاز کسب کنند . به برندگان این قرعه کشی 10 جایزه 50 میلیون تومانی اهدا می شود .

اعضا دائمی و اعتباری باشگاه فیروزه ای باید بدانند که برای شرکت در قرعه کشی نیازی به اقدام خاصی از سوی اعضا نیست و تمام مشترکین واجد شرایط به صورت اتوماتیک در فایل مشمولین قرار داده می شوند و به صورت خودکار در قرعه کشی شرکت داده می شوند . مشترکین مشمول مشترکینی می باشند که در باشگاه فیروزه ای همراه اول اقدام به کسب امتیاز و یا مصرف امتیاز کرده اند .

منظور از کسب امتیاز این است که اعضا باشگاه فیروزه ای می توانند با انجام تراکنش مانند پرداخت قبض ، خرید شارژ و یا خرید طرح های نقدی و با مراجعه به بخش امتیاز گیری در باشگاه فیروزه ای اقدام به دریافت امتیاز کنند . منظور از مصرف امتیاز این است که اعضا باشگاه فیروزه ای می توانند با استفاده از امتیاز های خود در طرح های نیکوکاری متنوع مشارکت کنند . یا با استفاده از امتیاز های خود جایزه های متنوعی مانند حجم های اینترنت ، مکالمه ، کد های تخفیف و … استفاده کنند .

نحوه عضو شدن در باشگاه

مشترکینی که عضو باشگاه فیروزه‌ ای همراه اول ( MCI ) نیستند ، با مراجعه به اپلیکیشن / وب سایت همراه من (my.mci.ir) و ورود به بخش باشگاه فیروزه‌ ای ، می ‌توانند از خدمات باشگاه مشتریان همراه اول برخوردار شوند . سیم کارت‌ های حقوقی ( دولتی و خصوصی ) و معافیت ‌دار مشمول این قرعه‌ کشی نمی ‌شوند و این قرعه‌ کشی امتیازی نبوده و هر نفر یک شانس برای برنده شدن دارد . مراسم قرعه‌ کشی در فروردین ماه سال 1400 اجرا می‌ گردد و اسامی برندگان در این صفحه و پرتال همراه اول اعلام می ‌گردد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.