مجله سیم کارت

قرعه کشی بزرگ همراه اول

0 78

اپراتور همراه اول به عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور در ایران پاییز 1400 کمپینی ارائه داده است تا افراد بتوانند با خرید سیم کارت همراه اول در قرعه کشی ویژه این اپراتور شرکت داده شوند . این کمپین از ابتدای مهر ماه 1400 تا انتهای آذر ماه 1400 انجام خواهد شد و در این کمپین ویژه به 20 نفر از افرادی که در ماه قبلی سیم کارت همره اول دائمی و یا سیم کارت همراه اول اعتباری خود را فعال کردند و یا بسته های اینترنت و مکالمه خریداری کرده اند ؛ هدیه خواهد داد .
اپراتور همراه اول به افرادی که قصد خرید سیم کارت همراه اول دارند اعلام کرد بهترین فرصت است و تا پایان آذر ماه 1400 فرصت دارند تا با خرید سیم کارت از هدایای ویژه این اپراتور نیز بهره مند شوند . این جوایز شامل افرادی که سیم کارت همراه اول دارند نیز می شود و کلیه مشترکین سیم کارت همراه اول دائمی و سیم کارت همراه اول اعتباری می توانند به صورت رایگان ثبت نام کنند و با خرید بسته و یا فعال سازی سیم کارت در قرعه کشی ماهانه 20 جایزه 50 میلیون تومانی شرکت کنند ، قرعه کشی این کمپین تا روز پانزدهم ماه بعد برگزار خواهد شد .
قوانین کمپین :
مشترکین باید برای شرکت در این کمپین امتیاز دریافت کنند و دریافت امتیاز و نحوه امتیاز دهی متفاوت است . مشترکین با "خرید سیم کارت همراه اول" دائمی و هم چنین فعال سازی سیم کارت 100 امتیاز ، با "خرید سیم کارت" همراه اول اعتباری و فعال سازی سیم کارت 10 امتیاز و با خرید بسته های مکالمه و اینترنت و دیتا هر 10 هزار تومان 1 امتیاز دریافت می کنند .
مشترکین می توانند به صورت رایگان از طریق کد دستوری # 35 * 10 * در این طرح ثبت نام کنند و مشترک هر روزی از ماه که وارد کمپین شود امتیازات مشترکاز روز ثبت نام به بعد محاسبه می گردد . مشترکین می توانند برای ورود به قرعه کشی کد دستوری # 355 * 10 * ، برای استعلام وضعیت کد دستوری # 350 * 10 * و برای راهنما کد دستوری # 359 * 10 * را شماره گیری کنند .  

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.