مجله سیم کارت

قرعه کشی تابستان همراه اول

0 277

همراه اول برای مشترکین خود هر ماه یک میلیارد تومان جایزه ارائه می کند . این جوایز 20 جایزه 50 میلیون تومانی می باشد . مشترکینی که سیم کارت همراه اول دارند در این طرح می توانند شرکت کنند . افرادی که سیم کارت همراه اول ندارند می توانند با خرید سیم کارت همراه اول و فعال سازی سیم کارت خود در این قرعه کشی شرکت کنند . این طرح شامل تمامی افراد که سیم کارت همراه اول دارند ، می شود . هم افرادی که “سیم کارت همراه اول دائمی” و هم افرادی که سیم کارت همراه اول اعتباری دارند .

نکته ای که حائز اهمیت است این است که برای شرکت در طرح قرعه کشی همراه اول نیاز هیچ گونه اقدام خاصی از سوی مشترک نیست . شماره تلفن تمامی مشترکین همراه اول واجد شرایط به صورت اتوماتیک در فایل مشمولین در طرح قرعه کشی قرار می گیرند . قرعه کشی هر ماه همراه اول و مشمولین آن فقط مختص برای آن ماه است و مستقل از ماه دیگر می باشد . حتی در صورتی که مشترک عدم تمایل به شرکت در قرعه کشی داشته باشد . امکان خروج از طرح نیز برای مشترکین همراه اول وجود دارد .

قرعه کشی تابستان همراه اول

مشترکین همراه اولی که می خواهند در این قرعه کشی ثبت نام کنند . می توانند از تاریخ 01/05/1399 تا پایان 30/07/1399 از میان هر یک از افرادی که سیم کارت همراه اول دائمی جدید و یا “سیم کارت همراه اول اعتباری” دارند باید سیم کارت خود را فعال کرده است .

با فعال سازی سیم کارت خود در این قرعه کشی شرکت کنند . یا یکی از طرح های مکالمه ، پیامک یا اینترنت همراه اول ( صرف نظر از نوع طرح ) را خریداری کنند . تا بتوانند در این قرعه کشی شرکت کنند . استفاده کنندگان از هر گونه بسته ی رایگان مشمول قرعه کشی نمی باشند ، هر ماه به قید قرعه به 20 نفر از متقاضیان هر یک مبلغ 500 میلیون ریال جایزه تعلق می گیرد . قرعه کشی به صورت ماهیانه برای هر ماه در نیمه ی نخست ماه بعدی برگزار می گردد . این که این قرعه کشی امتیازی نبوده و هر نفر در این طرح دارای یک شانس برای برنده شدن در قرعه کشی می باشد .

نکته ای که باید به آن توجه کنید که سیم کارت های سازمانی ، حقوقی ( دولتی و خصوصی ) و گروه دار همراه اول مشمول شرکت در طرح این قرعه کشی نمی شوند .
همراه اول برای مشترکین خود که می خواهند از مشمول بودن و یا نبودن خود اطلاع پیدا کنند نیز کد دستوری # 350 * 10 * را ارائه کرده است . با شماره گیری این کد از “سیم کارت همراه اول” خود می توانند از وضعیت مشمول بودن خود در ماه جاری اطلاع کسب کنند . برای خروج از قرعه کشی نیز کد دستوری # 355 * 10 * را ارائه کرده است . برای دریافت راهنما کد دستوری # 359 * 10 * را ارائه کرده است .

نکات مهم

چنان چه مشترک برای شماره دیگری طرح خریداری نماید . امتیاز خرید برای شماره ای که طرح برایش فعال شده است ، منظور می گردد نه شماره ای که طرح را خریداری نموده است .
در صورت تغییر نام سیم کارت ، مشخصات مالک اول از فایل مشمولین خارج می گردد . مشترک مالک جدید ، به جهت این که دایری جدید محسوب شده است ، مشمول قرعه کشی تابستان همراه اول می شود .
مشترک واجد شرایط ، صرفا در قرعه کشی مربوط به همان ماه شرکت و برای شرکت در قرعه کشی ماه های بعد ، لازم است مجددا امتیاز کسب نماید .
اسامی و مشخصات برندگان به صورت ماهیانه در پرتال همراه اول ( MCI ) اعلام می گردد . برندگان تا پایان تابستان 1400 می توانند برای دریافت جایزه خود به مراکز تعیینی مراجعه نمایند . در غیر این صورت ، موضوع کان لم یکن تلقی می گردد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.