مجله سیم کارت

قرعه کشی دی ماه 99 باشگاه فیروزه ای

0 138

همراه اول برای مشترکین سیم کارت های خود باشگاه مشتریان در نظر گرفته است . مشترکین همراه اول از طریق این باشگاه می توانند با اپراتور سیم کارت خود در تعامل و ارتباط باشند . کلیه مشترکین سیم کارت همراه اول می توانند در باشگاه مشتریان همراه اول که باشگاه فیروزه ای نام دارد عضویت بگیرند . عضویت در این باشگاه رایگان است . مشترکین “سیم کارت همراه اول” با ثبت نام در باشگاه فیروزه ای و کسب امتیاز در می توانند در قرعه کشی باشگاه فیروزه ای شرکت کنند . “سیم‌ کارت” ‌های جدید دائمی و اعتباری در صورتی از امتیاز ثبت نام برخوردار می ‌گردند . که تا قبل از سه ماه از تاریخ فعال سازی سیم‌ کارت ، عضو باشگاه شوند .

قرعه کشی باشگاه فیروزه ای

باشگاه فیروزه ای “همراه اول” برای اعضای خود هر ماه جوایزی را ارائه کرده است که اعضا با امتیازات خود می توانند در این قرعه کشی شرکت کنند . اعضای دائمی و اعتباری باشگاه فیروزه‌­ ای از تاریخ 1 الی 25 دی 99 فرصت دارند با مراجعه به بخش سرگرمی در باشگاه ، امتیازات خود را به شانس شرکت در قرعه‌ کشی تبدیل و به قید قرعه برنده یکی از 10 جایزه 10 میلیون تومانی باشگاه فیروزه‌­ ای شوند . در این کمپین ، اعضای باشگاه به ازای مصرف هر 10 امتیاز یک شانس شرکت در قرعه‌­ کشی دریافت می ­‌کنند و حداکثر دریافت 50 شانس امکان‌ پذیر است .

مراسم قرعه ‌­کشی باشگاه فیروزه ای در تاریخ 99/09/30 برگزار می شود و اسامی برندگان در این صفحه اعلام می‌ گردد . مشترکین دائمی یا اعتباری سیم کارت همراه اول که عضو باشگاه فیروزه‌­ ای نیستند . می ‌­توانند از طریق مراجعه به اپلیکیشن یا پرتال همراه من در باشگاه عضو و در قرعه­‌ کشی شرکت نمایند . جهت شرکت در این قرعه‌ کشی با دریافت هر قرعه‌ کشی 10 امتیاز از حساب اعضا کسر . یک شانس قرعه‌ کشی برای آن­‌ ها فعال می­‌ شود . تعداد شانس های قابل دریافت در این قرعه ‌کشی برای هر نفر حداکثر 50 است . شرکت در قرعه کشی باشگاه فیروزه ای برای سیم ‌کارت‌ های حقوقی ، تست ، دارای معافیت و قطع امکان پذیر نیست .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.