مجله سیم کارت

قرعه کشی رمضانی رایتل

0 37

رایتل در یک طرح جدید از قرعه کشی های متنوع در ماه مبارک رمضان خبر داد . رایتل در این طرح خبر داد رایتلی ها می توانند با کسب امتیاز در قرعه کشی شرکت کنند و از جوایز ارزنده ی این طرح استفاده کنند . روش های کسب امتیاز برای شرکت در قرعه کشی نیز در سایت " رایتل " قید شده است که رایتلی های عزیز می توانند با ورود به سایت اطلاعات لازم را کسب کنند .
در این طرح افرادی که دارای سیم کارت رایتل هستند به راحتی می توانند در این قرعه کشی شرکت کنند که جوایز آن مبلغ 20 و 50 میلیون تومان است . به گزارش روابط عمومی رایتل ، این اپراتور قصد دارد در ماه مبارک رمضان به قید قرعه این جوایز را اهدا کند البته افرادی که سیم کارت رایتل ندارند می توانند با خرید سیم کارت رایتل و استفاده از خدمات آن در قرعه کشی ماه رمضان رایتل شرکت کنند و شانس خود را محک بزنند و این جوایز به قید قرعه به افرادی که به خانواده رایتل ملحق شدند و یا جزو مشترین سیم کارت رایتل هستند تعلق می گیرد . افرادی که تا کنون " سیم کارت رایتل " نداشته‌ اند می توانند با ثبت نام در وب سایت رایتل به  صورت غیر حضوری و رایگان سیم کارت خود را دریافت کنند . روابط عمومی رایتل اعلام کرد که قرعه کشی ها در 4 دوره می باشد که به صورت هفتگی در یک ماه مبارک رمضان انجام می شود و در هر دوره از قرعه کشی ماه مبارک رمضان رایتل یک جایزه 20 میلیون تومانی به قید قرعه به شرکت کنندگان در این قرعه کشی اهدا خواهد شد و در دوره آخر این قرعه کشی  ، که مصادف با عید سعید فطر و اتمام این ماه مبارک است یک جایزه 50 میلیون تومانی به قید قرعه به شرکت کنندگان در این قرعه کشی ، اهدا خواهد شد .
رایتلی ها عزیز می توانند با افزایش امتیاز خود ، شانس خود را برای شرکت در قرعه کشی افزایش دهند که می توانند با پرداخت به موقع قیض 2 امتیاز ، افزایش اعتبار 1 امتیاز ، نصب اپلیکیشن 5 امتیاز ، معرفی به دوستان جهت خرید سیم کارت به ازای هرنفر 30 امتیاز ، ثبت نام سیم کارت دائمی 4 امتیاز ، ثبت نام سیم کارت اعتباری 2 امتیاز ، هدیه تولد 10 امتیاز  امتیاز خود را افزایش دهند و شانس خود را برای شرکت در قرعه کشی رایتل افزایش دهند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.