مجله سیم کارت

قرعه کشی مرداد ماه باشگاه فیروزه ای همراه اول

0 512

همراه اول برای تمامی مشترکین خود که سیم کارت همراه اول دائمی و سیم کارت همراه اول اعتباری دارند . عضو باشگاه فیروزه ای هستند در مرداد ماه قرعه کشی ارائه کرده است . همراه اول بزرگ ترین و اولین اپراتور برتر در کشور است که تا حد بسیار زیادی مورد اعتماد کاربران و عموم مردم ایران است . حالا همراه اول تمامی مشترکین خود را که به باشگاه فیروزه ای دعوت می کند که کاربران به باشگاه فیروزه ای مراجعه کنند . امتیازات خود را به شانس در قرعه کشی تبدیل کنند .

اعضای همراه اول دائمی و اعتباری باشگاه فیروزه‌­ ای از تاریخ 1 الی 25 مرداد 99 فرصت دارند به باشگاه فیروزه ای مراجعه کنند . با مراجعه به صفحه قرعه­‌ کشی در باشگاه فیروزه ای ، امتیازات خود را به شانس شرکت در قرعه‌ کشی تبدیل کنند . به قید قرعه برنده یکی از 10 جایزه 10 میلیون تومانی باشگاه فیروزه‌­ ای همراه اول ( MCI ) شوند و از جوایز خود لذت ببرند .

در این کمپین باشگاه فیروزه ای ، اعضای باشگاه به ازای مصرف هر 10 امتیاز یک شانس شرکت در قرعه‌­ کشی دریافت می­‌ کنند . حداکثر دریافت 50 شانس امکان‌ پذیر است . قرعه ‌­کشی و اعلام برندگان تا تاریخ 31 مرداد ماه 99 انجام می­‌ شود . اسامی برندگان در این صفحه قید می‌ گردد . مشترکین سیم کارت های همراه اول می توانند در این صفحه اسامی را مشاهده کنند .

قرعه کشی مرداد ماه باشگاه فیروزه ای همراه اول

مشترکین سیم کارت همراه اول دائمی یا “سیم کارت همراه اول اعتباری” که عضو باشگاه فیروزه‌­ ای نیستند . می توانند از طریق مراجعه به اپلیکیشن یا پرتال همراه من در باشگاه عضو و در قرعه­‌ کشی شرکت نمایند .
مشترکین همراه اول باید شرایط شرکت در قرعه کشی را در نطر بگیرند . یکی از این شرایط این است که مشترکین “سیم کارت” های همراه اول برای شرکت در قرعه کشی باشگاه فیروزه ای با دریافت هر بسته قرعه کشی 10 امتیاز از حساب اعضا کسر و یک شانس قرعه کشی برای آن ها فعال خواهد شد .

در قرعه کشی باشگاه فیروزه ای همراه اول تعداد شانس ها محدودیت دارد . تعداد شانس های قابل دریافت در این قرعه کشی برای هر نفر حداکثر 50 است و بیشتر از این ممکن نیست . نکته ای دیگر که کاربران همراه اول باید به آن توجه کنند این است که سیم کارت های حقوقی و هم چنین سیم کارت هایی که در سیستم  همراه اول دارای قطع هستند ، از این قرعه کشی مستثنی هستند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.