مجله سیم کارت

قرعه کشی ویژه اسفند ماه رایتل

0 285

اپراتور رایتل در اسفند ماه 1400 برای مشترکین “سیم کارت” های خود قرعه کشی ویژه در نظر ارائه کرده است . مشترکین می توانند با انجام هر تراکنش در قرعه کشی ویژه شرکت کنند . این اپراتور سومین اپراتور برتر در ایران است که در دو سال اخیر موفق رشد چشمگیری داشته است . مشترکین زیادی نیز به این اپراتور در سال های اخیر پیوستند .

قرعه کشی ویژه اسفند ماه

این اپراتور امسال هدیه ویژه ای برای مشترکین سیم کارت های خود در نظر گرفته است . مشترکین رایتل می توانند با انجام هر تراکنش مانند پرداخت قبض و یا افزایش اعتبار در پایان هر ماه برنده خوش شانس رایتل باشند . هر 10 هزار تومان تراکنشی که در شبکه رایتل انجام می دهید شامل 1 امتیاز می باشد و هر  یک امتیاز نیز یک شانس می باشد . با کسب امتیاز در شبکه رایتل شانس برنده شدن گوشی آیفون 12 را بالا ببرید . برای شرکت در قرعه کشی ویژه اسفند ماه 1400 رایتل ( rightel ) فقط تا قبل از پایان هر ماه ، عدد 1 را به شماره رایگان 204040 پیامک کنید .

شرایط ویژه اسفند ماه

قرعه کشی ویژه اسفند ماه 4 ام هر ماه انجام می شود . مشترکینی که در این قرعه کشی ویژه شرکت کرده اند میتوانند به صورت زنده از طریق اینستاگرام مراسم را مشاهده کنند . آیدی اینستاگرام رایتل  @Rightelpr است و شرکت کنندگان قرعه کشی رایتل می توانند از طریق اینستاگرام مشاهده کنند.
مشترکینی که در قرعه کشی ویژه اسفند ماه رایتل شرکت کرده اند برای استعلام و مشاهده امتیاز های خود از طریق اپلیکیشن رایتل من و سامانه رایتل من باید اقدام کنند .
قرعه کشی ویژه اسفند ماه رایتل

مشترکین “رایتل” با کسب امتیاز تا پایان اسفند ماه 1400 شانس خود را برای شرکت در قرعه کشی آیفون 12 افزایش خواهند داد . هر یک امتیاز یک شانس در قرعه کشی می باشد با خرید حجم اینترنت ، پرداخت قبض ، یا افزایش اعتبار می توانید امتیاز کسب کنید . همان طور که اعلام کردم برای شرکت در قرعه کشی فقط کافی است عدد 1 را به سر شماره 204040 ارسال کنید .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.