مجله سیم کارت

قطع سرویس پیامک تبلیغاتی اپراتور ها

0 719

سرویس پیامک تبلیغاتی اپراتور ها

چندی است که ارسال پیامک های تبلیغاتی برای بعضی مشترکین مشکل ایجاد کرده است . آن ها با اعمال دستور العمل های اعلامی از سوی اپراتور ها در تلاش هستند تا بتوانند از شر این پیامک های تبلیغاتی خلاص شوند . اپراتور های فعال در کشور با اعلام کد های دستوری و راه های متنوع به مشترکین خود در تلاش هستند . تا بتوانند با غیر فعال کردن این پیامک ها رضایت مشترکین خود را جلب کنند . ولی باز با این حال بعضی از شرکت های ارسال کننده پیامک راهی را برای دور زدن ارسال پیامک ها پیدا می کنند و پیامک های خود را ارسال می کنند . برای سرویس پیامک تبلیغاتی اپراتور ها

پیامک هایی که به صورت انبوه ارسال می شوند به سه نوع کلی تقسیم می شوند : پیامک تبلیغاتی ، پیامک ارزش افزوده و پیامک خدماتی .

قطع سرویس پیامک تبلیغاتی اپراتور ها

پیامک تبلیغاتی

این پیامک ها همان طور که از نامشان مشخص است هدف شان تبلیغات و معرفی است که صرفا برای ارائه پیشنهادات و تخفیفات است . مشترکین هر اپراتور می توانند به راحتی و با اعمال کد های دستوری ارسال این چنین پیامک ها را متوقف کنند .

پیامک ارزش افزوده

پیامک های ارزش افزوده پیامک هایی هستند که با اجازه خود مشترک فعال می شود . در ازای خدمات محتوایی از شارژ سیم کارت کسر می شود . نکته ای که این وسط می ماند خیلی از شرکت ها که این پیام ها را ارسال می کنند اطلاع رسانی نمی کنند که ارسال این پیامک ها برای مشترک مشمول هزینه می شود و این برای مشترک آزار دهنده می باشد .

پیامک خدماتی

پیامک های خدماتی پیامک هایی است که امکان غیر فعال سازی آن ها برای مشترک مقدور نیست . مانند پیامک بانک ها که به واسطه عضویت شدن صورت می گیرد . در کنار تمام این پیامک ها اپراتور های فعال همان طور که گفتیم برای مشترکین “سیم کارت” های خود راه هایی را ارائه کردند . تا بتوانند پیامک های تبلیغاتی خود را غیر فعال کنند .

سرویس پیامک تبلیغاتی اپراتور ها

اپراتور همراه اول :

تمامی مشترکینی که “سیم کارت همراه اول اعتباری” و یا سیم کارت همراه اول دائمی دارند می توانند از طریق اپلیکیشن همراه من اقدام کنند . هم چنین کاربران سیم کارت همراه اول می توانند با ارسال عدد 1 به 8999 ، شماره گیری کد دستوری # 8999 * و یا تماس با مرکز اطلاع رسانی 9990 درخواست غیر فعال سازی پیامک ها را ثبت کنند . در صورتی که قصد فعال سازی مجدد پیامک های تبلیغاتی را دارید . می توانید با ارسال عدد 2 به 8999 ، شماره گیری کد دستوری #8999 * و یا تماس با مرکز اطلاع رسانی 9990 این کار را انجام دهید . با ارسال پیامک خالی به شماره 800یا شماره گیری کد # 800 * نیز می توانید سرویس محتوایی خود را دیده و نسبت به غیر فعال سازی پیامک های ارزش افزوده اقدام کنید .

اپراتور ایرانسل :

تمامی مشترکینی که سیم کارت ایرانسل اعتباری و یا “سیم کارت ایرانسل دائمی” دارند می توانند از طریق اپلیکیشن ایرانسل من اقدام کنند . هم چنین کاربران می توانند با مرکز پشتیبانی ایرانسل با شماره گیری 700 از خط ایرانسل یا 0937700000 از خطوط دیگر ، درخواست خود را ثبت کنند . با استفاده از کد دستوری # 800 * نیز می توانند پیامک های ارزش افزوده تبلیغاتی را فعال یا غیر فعال کنند .

اپراتور رایتل :

کاربران رایتل ( rightel ) می توانند در نرم افزار رایتل من در بخش مدیریت خدمات پیامکی انبوه و ارزش افزوده خدمات فعال را مشاهده کنند . در صورت تمایل نسبت به فعال یا غیر فعال سازی آنها اقدام کند . ارسال پیامک خالی به پیش شماره 800 یا 195 نیز امکان ثبت درخواست را برایشان فراهم می کند . شماره گیری کد دستوری # 800 * و # 195 * نیز این خدمات را برای کاربران انجام خواهد داد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.