مجله سیم کارت

قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد با حمایت همراه اول

0 60

اپراتور همراه اول یکی از حامیان تیم ملی کشتی آزاد ایران است . تیم ملی کشتی در رقابت های آسیایی موفق به کسب قهرمانی شد . به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت سیار ایران ، تیم ملی کشتی آزاد ایران در رقابت های قهرمانی آسیا توانست مقام قهرمانی را کسب کند . اپراتور همراه اول اولین و بزرگ ترین اپراتور برتر در ایران است . در راستای مسئولیت اجتماعی خود از تیم ملی کشتی آزاد حمایت کرده است . آزاد کاران ایرانی با کسب ۶ مدال طلا ، یک مدال نقره و یک مدال برنز ، بر سکوی نخست این دوره از رقابت ها ایستادند . حمایت همراه اول از تیم کشتی رسما به قهرمانی تیم ملی کشتی ازاد شد .
قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد با حمایت همراه اول

پیش از این نیز تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با کسب ۳ مدال طلا ، یک مدال نقره و ۲ مدال برنز در این دوره از رقابت ها موفق بود مقام نایب قهرمانی آسیا را به دست آورد . تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در رقابت‌ های قهرمانی آسیا در مغولستان ، موفق شد با حمایت همراه اول مقام نخست را کسب کنند .

حمایت همراه اول از تیم ملی کشتی آزاد

اپراتور همراه اول اولین اپراتور در تلفن همراه در کشور است و مشترکین سیم کارت زیادی دارد . این اپراتور بزرگ همواره در راستای مسئولیت خود و حمایت از ورزش و پیشرفت ورزش اقدام به حمایت کرده است . در ادامه موفقیت تیم های ملی کشورمان که با حمایت “همراه اول” در مسابقات بین المللی شرکت کرده اند . تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران نیز در نخستین تجربه برون مرزی‌ خود عنوان نایب قهرمانی جام کور ناکیا ایتالیا را به دست آورد .

جام کور ناکیا با سابقه ۴۰ ساله در برگزاری مسابقات رده های مختلف سنی جهان را دارد . هر ساله میزبان بازیکنان زیر ۱۷ و ۱۹ سال والیبال دنیا است . بسیاری از بازیکنان فعلی والیبال ورزشی ، سابقه حضور در این جام را دارند . همراه اول ( MCI ) به عنوان حامی تیم های ملی کشتی ( ورزش اول کشور ) و والیبال ایران ، این موفقیت های پی در پی را به تمامی ایرانیان و ملی پوشان کشورمان تبریک گفته است .

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.