مجله سیم کارت

قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی با حمایت همراه اول

0 37

اپراتور همراه اول تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت های آلماتی قزاقستان که در روز 25 فروردین ماه 1400 برگزار شد موفق به کسب عنوان قهرمانی آسیا شد . همراه اول از اپراتور های فعال در ایران است و به عنوان بزرگ ترین اپراتور تلفن همراه در کشور است ، این اپراتور بزرگ در این دوره از رقابت های آسیایی حامی مالی فدراسیون کشتی ایران شده است .
اپراتور همراه اول به عنوان بزرگ ترین اپراتور تلفن همراه در کشور مشترکین زیادی دارد و همواره در تلاش است تا خدمات متفاوتی را به مشترکین سیم کارت های خود ارائه دهد . اپراتور همراه اول اولین اپراتور در ایران است که فعالیت خود را آغاز کرده است ، همراه اول به عنوان بزرگ ترین اپراتور تلفن همراه کشور و حامی مالی فدراسیون کشتی ایران ، این موفقیت را به تمامی ایرانیان و ملی پوشان کشتی فرنگی تبریک گفته است .
به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران ، روز ( 25 فروردین ) تیم ملی کشتی فرنگی ایران با حمایت های همراه ورزش اول کشور موفق به کسب عنوان « قهرمانی آسیا » در رقابت های آلماتی قزاقستان شد .

شاگردان محمد بنا ، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با کسب 9 مدال رنگارنگ و 194 امتیاز در این دوره از رقابت های آسیایی که در روز های 24 و 25 فروردین ماه برگزار شد ، خوش درخشیدند و بر سکوی قهرمانی ایستادند . اپراتور اول در راستای مسؤولیت اجتماعی خود و توجه ویژه ای که به مقوله ورزش دارد ، در مقاطع مختلف سالیان اخیر همواره حامی تیم های ملی فوتبال ، والیبال ، شطرنج ، بوکس و هم چنین باشگاه های فوتبال استقلال و پرسپولیس بوده است . اپراتور همراه اول همواره در جهت پیشرفت و آبادانی کشور گام بر می دارد و در تلاش است تا با توجه به مناسبت ها و رویداد ها بهترین خدمات را در اختیار آن ها قرار دهد . "همراه اول" حکایت مالی خود از تیم ملی کشتی فرنگی را اعلام کرد و با کسب عنوان قهرمانی این تیم نیز قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت های آسیایی قرقیزستان را تبریک گفت .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.