مجله سیم کارت

لذت حداکثری از اینترنت، با بخش های متنوع کافه رایتل

0 31

هر کاربر میتواند جهت دسترسی آسانتر به بخش های کافه رایتل با نرم‌افزار QR Scanner، کدهای QR مربوط به هر سرویس را اسکن نمایید و به سرویس مورد نظر خود دسترسی پیدا کند

به گزارش “سیم کارت دات کام” و به نقل از رایتل؛رایتل برای اولین بار در ایران کوشیده است تا با ارایه سرویس کافه رایتل، امکان استفاده از خدماتی متفاوت و جذاب از اینترنت نسل سوم تلفن همراه را در اختیار مشترکین خود قرار دهد.

به گزارش روابط عمومی رایتل، این اپراتور برای اولین بار در ایران کوشیده است تا با ارایه سرویس کافه رایتل، امکان استفاده از خدماتی متفاوت و جذاب از اینترنت نسل سوم تلفن همراه را در اختیار مشترکین خود قرار دهد.
بنابر این گزارش، در کافه رایتل بخش های متنوعی وجود دارد تا هر نوع سلیقه ای را به خود جلب کند. به طور مثال در بخش کارتون و انیمیشن تلویزیونی که Ri-Toons نام دارد سفر به خاطرات و دوران کودکی و همچنین همنشینی با کودکان از طریق دنیای رنگارنگ کارتون و انیمیشن امکان پذیر است و با این انتخاب میتوانید به تماشای مجموعه محبوبی از کارتون‌ها و انیمیشن‌های داخلی و خارجی بنشینید.
از دیگر بخش های کافه رایتل میتوان به بخش طنز و سرگرمیRi-Fun، برنامه‌های آموزشیRi-Danesh، مجله سلامت Ri-Teb، سریال‌های تلویزیونیRi-Serial، مجله ورزشی Ri-Sport، مستندهای تلویزیونیRi-Docs، مستندهای فاخر دفاع مقدس و انقلاب اسلامیRi-Noor، و در ادامه  برنامه‌های معارفیRi-Erfan ،  سخنرانی علما و بزرگانRi-Sokhan،  فیلم‌های سینماییRi-Film،  مجله ویدیویی فوتبالRi-Goal، 
برنامه‌های تلویزیونی Ri-Sima اشاره کرد.
همچنین در کافه رایتل سرویس‌های مناسبتی با توجه به مناسبت‌های مختلف مذهبی، انقلابی، تاریخی و غیره، نیز پیش بینی شده است.
برای بهره مندی از سرویس محتوای چند رسانه‌ای رایتل لازم است جزء مشترکین رایتل شوید و از اینترنت نسل سوم سیم کارت خود بر روی گوشی های بهره مند از سیستم عامل Android یا iOS استفاده نماید.
گفتنی است هزینه هر مگابایت استفاده از این خدمات، 50 ريال می‌باشد و برای مثال، تماشای یک ساعت سریال در حدود 4500 ریال هزینه در بر خواهد داشت (به ازای هر 90 مگابایت)
شایان ذکر است بهره‌مندی از این سرویس با استفاده از مودم‌های رایتل (رای فای و دانگل) امکان‌پذیر نمی‌باشد.
هر کاربر میتواند جهت دسترسی آسانتر به بخش های کافه رایتل با نرم‌افزار QR Scanner، کدهای QR مربوط به هر سرویس را اسکن نمایید و به سرویس مورد نظر خود دسترسی پیدا کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.