مجله سیم کارت

لغو تمدید خودکار بسته های اینترنتی اپراتورها

0 1,186

یکی از اهداف اصلی خرید سیم کارت استفاده از خدمات بهینه آن ها می باشد . یکی از این خدمات کاربردی استفاده از سرویس های اینترنتی می باشد . که به نیاز اساسی از سمت کاربران تبدیل و خرید طرح اینترنت توسط همه اپراتور ها به سادگی امکان پذیر می باشد . اما باید توجه داشته باشید که گاهی همین خرید راحت ممکن است به معضلی اساسی برای شما مبدل شود . آن هنگامی است که سرویس های شما به صورت خودکار شارژ می شوند که باعث کم شدن شارژ شما خواهد شد . این وضعیت برای تمامی اپراتور های سیم کارت ایرانسل ، همراه اول و رایتل وجود دارد . برای سیم کارت های دائمی شرایط بدتر نیز می باشد . زیرا از طریق شارژ خودکار این مبلغ بر روی قبض سیم کارت اعمال می شود . کد هایی را برای لغو تمدید بسته های اینترنتی سرویس های اینترنت معرفی نمودند .

این در حالی است که گاهی قبض های اعمالی برای مشترکین از این راه به مراتب بیشتر از قیمت سیم کارت خواهد بود که بسیار ناخوشنود می باشد . در همین راستا اپراتور ها دست به کار شدند .

لغو تمدید بسته های اینترنتی همراه اول

 اپراتور “همراه اول” با ارائه کد دستوری #8*1*100* موفق شد تا مشکل کاربران خود را رفع کند .

لغو تمدید خودکار بسته های اینترنتی از سمت اپراتورهای ایرانسل و همراه اول

لغو تمدید ایرانسل

اپراتور “ایرانسل” نیز برای خلاصی از مشکلات برای کاربران خود کد دستوری #9*555*5* را معرفی نمود . کاربران باید در نظر داشته باشند که می توانند به راحتی از طریق شماره های مذکور نتیجه لغو تمدید بسته های اینترنتی خود را از طریق پیامک دریافت نمایند . در نظر داشته باشید که با شماره گیری کد دستوری ایرانسل ، تمامی سرویس هایی که در لحظه روی خط شما فعال هستند برای شما ارائه می شود . برای لغو تمدید خودکار سرویس های ایرانسل ( irancell ) ، می توانید هر سرویس را که می خواهید دیگر به صورت خودکار تمدید نشود را انتخاب و به سادگی تمدید خودکار آن را حذف نمائید.

کاربران ایرانسل باید در نظر داشته باشند که در صورتی عدم دسترسی به کد مربوطه می توانند از طریق اپلیکیشن مای ایرانسل اقدام نمایند . به این گونه که بعد از ورود در اپلیکیشن مربوطه و ورود به بهش حساب و هم چنین انتخاب فیلد بالای صفحه خرید ، سرویس افزایشی را مشاهده نمایند . بعد از آن می توانید به راحتی طرح های اینترنتی مورد نظر را انتخاب کرده و اقدام به لغو آن نمائید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.