مجله سیم کارت

نمایشگرهای 120 هرتز توسط سامسونگ برای گوشی های گلکسی اس 20

0 135

کمپانی سامسونگ طی گزارشی اعلام کرد که به احتمال زیاد محدودیت نمایشگرهای 120 هرتزی گلکسی اس 20 را اعمال نماید.

لغو محدودیت نمایشگرهای 120 هرتز توسط سامسونگ برای گوشی های گلکسی اس 20

جدید ترین محصول شرکت سامسونگ گوشی‌ های “گلکسی اس 20” است . نخستین گوشی‌های سامسونگ هستند که از نمایشگر 120 هرتز بهره می‌برند. به نظر میرسد که تنها مشکل این گوشی این است که کاربران برای بهره‌گیری از این رفرش ریت باید به رزولوشن FHD+ بسنده کنند و این در حالی است که نمایشگر گوشی‌های مورد نظر از حداکثر رزولوشن QHD+ پشتیبانی می‌کنند. پس باید قبل از خرید این گوشی باید بین حداکثر رفرش ریت و رزولوشن یکی را انتخاب کنید.

در همین راستا، یکی از فعالان بنام و مشهور در حوزه فناوری به نام Max Weinbach گفت که سامسونگ مشغول آزمایش ارائه‌ ی رفرش ریت 120 هرتز با رزولوشن QHD+ است . علاوه بر این طبق این فعال حوزه فناوری ، آپدیت نرم‌ افزاری مورد نظر برای ارائه‌ ی این قابلیت تا سه ماه آینده منتشر می‌ شود .

گلکسی اس 20

گفته می‌شود “سامسونگ” این محدودیت را بهبود عمر باتری اعمال کرده است . زیرا رفرش ریت بالاتر مصرف باتری را افزایش می‌دهد و همچنین هرچه رزولوشن بالاتر باشد انرژی باتری زودتر به اتمام می‌رسد. به همین خاطر ترکیب این دو باعث می‌شود کاربران خیلی زودتر از حد انتظار با مشکل اتمام شارژ روبرو شوند.

در یک نظر سنجی گستره یکی از انتقاداتی که از شرکت سامسونگ مطرح شد، همین محدودیت در انتخاب کاربران بود. حالا با این کار، کاربران گوشی‌ های گلکسی اس 20 در صورت تمایل می‌ توانند این ویژگی را فعال کنند . در عوض با عمر باتری کوتاه‌ تری مواجه شوند که این سوال پیش می اید که آیا برای شما بالا بودن رفرش ریت نمایش گر گوشی‌ ها اهمیت دارد یا خیر ؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.