مجله سیم کارت

لو رفتن مشخصات گوشی ردمی نوت 9 پرو

0 16

لو رفتن مشخصات گوشی ردمی نوت 9 پرو

همانطور که می دانید گوشی‌های سری ردمی نوت یکی از محبوب‌ترین محصولات این برند می باشند که زیرمجموعه کمپانی شیائومی به حساب می آید. بهتر است بدانید که هر ساله میلیون ها عدد از این محصولات در سرتاسر جهان به فروش می‌رسند. در واقع طبق اعلام ردمی، قرار است "ردمی نوت 9 پرو" دو روز دیگر و در تاریخ 12 مارس رسما معرفی شود.  از اینرو تصمیم گرفتیم تا در این مقاله به جزئیاتی از این محصول  اشاره نمائیم.  بنابراین پیشنهاد می کنیم تا انتها با ما همراه باشید.

با توجه به گزارشات بدست امده از منابع معتبر در این زمینه،  مشخصات گوشی فوق الذکر فاش شده به شرح زیر می باشند.

در واقع در صورت صحت اطلاعات فاش شده، گوشی ردمی نوت 9 پرو  بعنوان یک گوشی مقرون به صرفه و البته بسیار جذاب به حساب خواهد آمد. بر اساس  اطلاعات منتشرشده، گوشی موردنظر از تراشه اسنپ‌دراگون 720G، می باشد. نمایشگر حفره‌دار 6.67 اینچی LCD با رزولوشن FHD+ از دیگر مشخصات این گوشی می باشد. حافظه بکار رفته در این گوشی، رم 4 یا 6 گیگابایتی،با میزان حافظه داخلی 64 تا 128 گیگابایتی می باشد. لازم به ذکر است که برخلاف برخی از گوشی‌های میان‌رده جدید، نمایشگر این گوشی مبتنی بر رفرش ریت 60 هرتز خواهد بود. یکی از مشخصات گوشی فوق الذکر مربوط به باتری آن می باشد. این گوشی مجهز به باتری 5020 میلی‌آمپر ساعتی و شارژ 18 واتی می باشد.

شایان ذکر است که در مورد دوربین هم باید بگوییم ظاهرا ردمی نوت 9 مجهز به دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و همچنین دوربین اصلی چهارگانه خواهد بود. بهتر است بدانید که در پنل پشتی این گوشی شاهد دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی، ماکرو 5 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق خواهیم بود.

در نهایت ذکر این نکته حائز اهمیت است که با توجه به اینکه اخیرا گوشی‌های جدید ریلمی با قیمت بالاتری روانه‌ی بازار شده‌اند، امیدواریم ردمی نوت 9 پرو قیمت مناسبی داشته باشد.از اینرو برای یادآوری باید بگوییم نسل قبلی این گوشی با قیمت 203 دلاری روانه‌ی بازار هند خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.