مجله سیم کارت

لیگ تابستانه ورزش رایتل

0 94

اپراتور رایتل لیگ تابستانه ورزش های الکترونیک را راه اندازی کرده است . اپراتور “رایتل” لیگ تابستانه را ارائه کرده است ، این لیگ با همکاری انجمن ورزش های الکترونیک ایران راه اندازی شد .اپراتور رایتل لیگ تابستانه ورزش های الکترونیک را راه اندازی کرده است . اپراتور “رایتل” لیگ تابستانه را ارائه کرده است ، این لیگ با همکاری انجمن ورزش های الکترونیک ایران راه اندازی شد . در واقع انجمن ورزش های الکترونیک ایران با همکاری رایتل این کمپین را عملی کرده و راهی را برای مشترکین رایتل فراهم کرده است . تا بتوانند از این طریق در این کمپین شرکت کنند . مشترکین رایتل از طرق این کمپین که این اپراتور برای مشترکین خود فراهم کرده . می توانند از 50 درصد تخفیف جهت شرکت در لیگ ورزش های الکترونیک بهره مند شوند . انجمن ورزش های الکترونیک ایران تحت پوشش وزارت ورزش و جوانان فعالیت دارد . عضو رسمی فدراسیون ورزش های الکترونیک lest است .

لیگ تابستانه ورزش رایتل

مشترکین رایتل که سیم کارت رایتل دارند باید گزینه رایتلی هستم را انتخاب کنند . با انتخاب این گزینه علاوه بر بهره مندی از 50  درصد تخفیف در هزینه ثبت نام مسابقات ، یک کد ارغوان از طریق پیامک برای مشترک ارسال می شود . با استفاده از این کد ارسالی مشترک می تواند از 30 درصد تخفیف در خرید اینترنت 100 گیگا بایتی یک ساله بهره مند شود . مشترکین رایتل برای نحوه استفاده از کد ارغوان می توانند به صفحه راهنمای استفاده از کد ارغوان برای خرید بسته اقدام کنند .

افرادی هم که رایتلی نیستند می توانند با خرید سیم کارت رایتل رایتلی شوند . از خدمات ویژه این اپراتور بهره مند شوند و نیز افرادی که می خواهند از مزایای رایتلی شدن در مسابقات استفاده کنند . فقط کافی است شماره تلفن همراه خود را در قسمت می خواهم رایتلی شوم وارد کنند . پس از وارد کردن شما یک پیام حاوی رایکد برای مشترک ارسال می شود . پس از دریافت پیام حاوی رایکد به لینک ثبت نام و خرید مراجعه کنید . که با تکمیل فرایند ثبت نام ، “سیم کارت رایتل” اعتباری رایگان به همراه طرح آغازین 7 گیگابایتی 7 روزه به آدرس شما ارسال خواهد شد . پس از تکمیل ثبت ‌نام در وب‌ سایت به نشانی eligo.ir سامانه ورزش‌ های الکترونیک ، کد ارغوان را به شماره تلفن همراه ثبتی شما ارسال خواهد کرد .

شما نیز می ‌توانید برای فعال ‌سازی کد ارغوان دریافتی خود ، به نشانی ارسالی مراجعه و از خدمات رایتل بهره ‌مند ‌شوید .رایتلی های عزیز می توانند با شرکت در این مسابقات از خدمات ویژه این اپراتور لذت ببرند و غیر رایلتی ها نیز می توانند با ثبت نام در رایتل ( rightel ) از شرکت در این مسابقات لذت ببرند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.