مجله سیم کارت

مجهز شدن سامسونگ گلکسی اس 11 به سنسور فوکوش خودکار لیزری

0 28

مجهز شدن سامسونگ گلکسی اس 11 به  سنسور فوکوش خودکار لیزری

سامسونگ با ایده ای جدید در حال تولید انواع گوشی های خود با سری های مختلف می باشد.این کمپانی با انتشار تصاویری از گوشی های سامسونگ گلکسی اس 11 پلاس خود ، همه را بهت فرو برده است. کره ای بر روی این گوشی از قابلیت جدیدی استفاده کرده اند که می تواند برای عده ای خوشایند و برای عده ای دیگر ناخوشایند باشد.

این کمپانی تصمیم گرفته است بر روی گوشی های سری گلکسی اس 11 خود از یک حسگر فوکوس خودکار لیزری استفاده نماید. لازم به ذکر است که علاوه بر این قابلیت سامسونگ در این مدل گوشی خود از پنج نوع حسگر دوربین استفاده خواهد نمود که در پنل پشتی قرار گرفته اند.

لازم به ذکر است کخ علاوه بر موارد ذکر شده این گوشی ها علاوه بر پنج حسگر موجود ، دارای یک حسگر اضافه نیز می باشند.این در حالیست که چندی پیش بیان شده بود که سامسونگ قصد دارد از سیستم پیکسل فوکوس دوگانه در سنسورهای  دوربین خود بهره ببرد، اما  هم اکنون برخلاف آن گفته ها سامسونگ تصمیم گرفته است از حسگر فوکوس خودکار لیزری  بر روی گوشی های  گلکسی اس 11 پلاس سامسونگ استفاده نماید که مجهز به پنج حسگر به‌همراه فلش برای دوربین  می باشد.در نظر داشته باشید که  با اضافه شدن حسگر فوکوس خودکار   لیزری تعداد سنسورهایش به عدد هفت برسد.

با تمام بیانات ذکر شده و تمام فعالیت های انجام شده از سمت کمپانی سامسونگ، سطح توقع نسبت به این کمپانی به شدن بالا می رود . این در جالیست که همه کماکان و بی صبرانه منتظر دیگر اعضای خانواده گوشی های سامسونگ هستند.

بنابراین پیشنهاد می کنیم تا ان موقع با ما همراه باشید تا از جدیدترین خبرها مطلع شوید. ما هر لحظه جدیدترین اخبار را برای استفاده شما ،در  قسمت مجله سایت سیم کارت قرلر خواهیم داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.