مجله سیم کارت

محصولات و خدمات دیجیتال ایرانسل برای کودکان و نوجوانان

0 68

اپراتور ایرانسل اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران است و این اپراتور بزرگ برای کودکان و نوجوانان محصولات و خئمات دیجیتال ارائه داده است . کمپ فوتبال ایرانسل – لالیگا یکی از این خدمات ویژه است که اپراتور ایرانسل برای شناسایی استعداد کودکان و نوجوانان در نظر گرفته است که افراد می توانند با آپلود کردن ویدیو فوتبال بازی کردن فرزندان خود برای متخصصین فوتبال با استعداد ترین بازیکنان را از میان آن ها انتخاب کنند . اپراتور "ایرانسل" همواره به عنوان اپراتور دیجیتال در ایران خدمات و محصولاتی دیجیتال ارائه می دهد و دانا یکی دیگر از خدمات این اپراتور است که امکان دسترسی به محتوا های آموزشی را در هر زمان و در هر مکان را برای آن ها فراهم می کند و دانلود اپلیکیشن دانا از طریق چارخونه و اندروید قابل دانلود می باشد .
اپلیکیشن بازیک نیز یکی دیگر از این اپلیکیشن هاست که این اپراتور بزرگ برای کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده است ، با استفاده و عضویت در اپلیکیشن بازیک می توانید تمام بازی های موجود در این اپلیکیشن را دانلود و نصب کنید که دانلود اپلیکیشن بازیک از طریق چارخونه و اندروید قابل دانلود می باشد . سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل یکی از خدمات دیجیتال این اپراتور است که برای کودکان و نوجوانان نیز قابل استفاده خواهد بود و مشترکین ایرانسل می توانند آهنگ پیشواز را فعال کنند ، با فعال کردن سرویس آهنگ پیشواز ، زمان انتظار برای تماس برای مشترک به یک قطعه موسیقی تبدیل می شود و دانلود اپلیکیشن آهنگ پیشواز از طریق چارخونه و اندروید و ios قابل دانلود می باشد .
اپراتور ایرانسل به عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران در راستای تحقق زندگی دیجیتال و به عنوان پیش رو در ارائه محصولات نوین اقدام به توسعه و ارائه خدمات دیجیتال برای مشترکان حقیقی و سازمانی نموده است . اپراتور ایرانسل علاوه بر این اولین اپراتور ارائه دهنده فناوری نسل پنجم  5G  در کشور نیز می باشد و اولین اپراتوری در کشور است که برای اولین این فناوری را در کشور راه اندازی کرده است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.