مجله سیم کارت

محصول جدید سونی با 6 دوربین

0 34

محصول جدید سونی با 6 دوربین

کمپانی سونی یکی از شرکت های بزرگ دنیاست که سعی دارد با طراحی خاص خود گوشی های هوشمندی را در عرصه بازار عرضه نماید. در واقع طرفداران گوشی های هوشمند سونی در نهایت  در سال 2019 نشان داد که این شرکت این کار را با طراحی جدید گوشی‌های خودعرضه خواهد نمود. نمایشگر این گوشی در ابعاد  21:9 ارائه خواهد شد.

با توجه به اخبار بدست آمده گوشی های جدید اکسپریا برای سال 2020 منتشر شده است که تصاویر نشان داده شده بهبودهای  عمیقی را در بخش نمایشگر این گوشی وعده داده اند. مهم‌ترین تغییری که در نمایشگراین گوشی به چشم می خورد قرار گرفتن دوربین سلفی در یک حفره در بالای نمایشگر می باشد.در واقع این اطلاعات به لطف اسکرین‌شات‌ها از پتنت جدید سونی که در WIPO Global Design Database به ثبت رسیده است به دست آمده است.

در اسکرین‌شات‌های ذکر شده آیکن های مربوط به آنتن و غیره در سمت راست گوشی قرار گرفته‌اند و ساعت نیز در سمت چپ قرار دارد.لازم به ذکر است که شواهد ناشی از اینست که حاشیه بالایی این گوشی بسیار ناچیز می باشد. تصورات حاکی از اینست که سونی از نمایشگر حفره‌دار برای قرار دادن دوربین سلفی استفاده می کند. دقت داشته باشید که دوربین این گوشی همانند گوشی های گلکسی نوت 10  در بخش میانی (وسط) نمایشگر واقع شده است.

در واقع با توجه به  رندرهای مشخص شده است وجود دوربین سلفی در بخش بالایی نمایشگر تائید شده است.

با توجه به تصاویر و اطلاعات بدست آمده طراحی و مشخصات زیادی از این گوشی در دسترس نمی باشد.جزئیات این گوشی به شرح زیر می باشد:

تراشه استفاده شده در این گوشی از نوع اسنپدراگون 865 می باشد.
حافظه رم استفاده شده در این گوشی 12 گیگابایت رم می باشد.
به احتمال بسیار زیاد، این گوشی با قابلیت فناوری 5G عرضه خواهد شد.
نکته بسیار جالبی که وجود دارد اینست که گوشی ذکر شده با 6 دوربین در پنل پشتی ارائه خواهد شد.
رزولوشن این گوشی از نوع QHD خواهد بود.

در انتها شایان ذکر است با توجه به اینکه سال گذشته پرچمدار اکسپریا 1 در کنار دو گوشی میان رده Xperia 10 و Xperia 10 Plus در نمایشگاه MWC بارسلون معرفی شدند، به احتمال خیلی زیاد گوشی های جدید این کمپانی در ماه فوریه معرفی خواهند شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.